Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2011 20:36 - Имен ден :)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 7097 Коментари: 26 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес е моят имен ден. Защото моето име е СвобОда, а не СвободА :)

"СвобОда" е българското име, " СвободА" (произнасяно СвАбоДа"  е русизъм :) Давам си сметка, че мога да разбуня духовете... но какво от това. От сутринта ми се реве... по разни поводи :) Защото съм разкрачена между "миналото" и "бъдещето", защото не случайно съм си дошла с името, колкото и моите родители да са си мислели, че те са ми го "дали") [Последната ми ремарка е за да охладя "страстите" на младите/бъдеши родители, които си мислят, че те "измислят" името  на бъдещия човек)))) ]

Та да се върнем на основното прение:) Родена съм "СвобОда", защото още не мога да преглъгна неща, за които "преди" съм се борила, а пък още... не са оправени от ... поколенията "сега":) Сега съм част от "поколението", онова - разпъваното, което да даде  "свобода, хляб и развитие"... за всички възрасти. Така ни се случи (на родените 50-60-70-те) да изнасяме на гърба си "цялото" общество, защото ние сме "работещите" (следователно "овците", от които се стрижат по 10 руна годишно :) - Да е жив и здрав Дянков и the likes :) От моята камбанария ще им кажа: "Не Ви завиждам на Кармата, "друженс" :)) 

Пиша тези неща, защото от сутринта ми се реве.. и рева :) За малко съм "навън". Знам, че е за "малко"... колкото да се регенерирам :) Знам, че знам и мога много... затова съм тук: за да разбера самата аз, че "мога"... В БГ винаги е било - "ние много ти се радваме, ама .. ако обичаш, не ни разваляй "пейзажа"! или "Гледай си работата, либерал:космополит...  "скапан"... (!)

Излишно е да казвам, че не се влияя от околните :) Не съм толкова "луда", че да се смятам, че винаги съм "права"! Но последните години просто ме "сринаха" и не само ... мен :) Няма да говоря за политически "шуротии+  (всичките ни политически партии "Времето" ги е "отсвирило", само те още не са го разбрали - но ще го разберат, по трудния начин, както обичам да казвам :)))

Всеки човек има своята митология, както и обществото ни. За разлика от "манипулируемото" цяло, моята митология е ясна....  т.е. аз си се самообяснявам :) Опитвам се да "издам източниците" си пред скоби и да обяснявам как нещата се случват въпреки "тебе" защото просто си "себе си".... Чела съм много книги... но те само "забулват" нещата в много думи и накрая те оставят в изначалното ти състояние на... объркване :)

Затова много отдавна реших да следвам собствения си път. Да не се оплаквам. Да си посрещам трудностите... Да мисля "издълбоко"

Няколко неща, които са ми направили впечатление през годините, които имат различна тежест спрямо това, което говоря в момента:

- Благородна  - ОК: реално моята душа принадежи към "благородническите родове". "Управлявала"  съм - добре или зле - управлението не се учи в един живот, вЕрвайте ми :) в това същото ампоа  съм била както на Изток, така и на Запад :) - демек - номерата са ми ясни и от двете страни :)))

- Изтънчена - животи наред съм се занимавала с изкуство. Но онзи, за който ме тачат онези "отвъд",  е на пианиста :) В този живот бях добра, но се отказах и никога не отворих повече капака на пианото, защото... исках "да се занимавам с хора" и с тяхното развитие :)))))))) Понякога се чудя дали си заслужаваше "жертвоприношението" :)))))))))))

- "Странна" - Много точно. Бих казала "weird". Не се подчинявам на никого. Обичам всички (нелогично от човешка гледна точка, но факт) Прощавам грехове, но не и грешки. Всеки може да ми е компания... поне веднъж :) Дългосрочните си приятелства избирам сама и те не са за "извличане" на материална позва :) Приятели са ми тези, с които мога да обменям... мисли, идеи и състояния. Другите - не са ми приятели. Всичко друго, но не и това :)

Мислех да пиша и друго, но ще се спра :) Няма нужда! Умният разбира и от малко, глупавият - и кола доводи да му преведеш, пак ще си остане там, където си е и бил :)

Все пак странно е, че пиша това, докато съм в Еспаня :) Явно тук въздухът е друг и влияе на самочувствието и изявата ми....

Затова.... вижте първия ми клип (Много горда, че съм го направила сама!!!!)

Поздрави за Празника (който и както го вижда!)

И все пак: днес моето семейство чества моето име СвдбОда!!!!





Гласувай:
15



1. mmmmmmmmm - Chestiti praznici!:)
03.03.2011 21:00
Da si jiva i zdrava!:)Da si mnogo shtastliva i s mnogo kqsmet!
Nazdraveeeee:))))
цитирай
2. svoboda64 - Благодаря, http://mmmmmmmmm.blog.bg/
03.03.2011 21:03
Наздраве по случая и по всички случаи :)
хохо
цитирай
3. erato7 - Честитоооо! Бъди здрава и много ...
03.03.2011 23:06
Честитоооо!
Бъди здрава и много обичана!
цитирай
4. razkazvachka - Честит 3 март!
03.03.2011 23:08
Честит Имен ден! - Жената с най-хубавото име:)))


И Поздравления за филмчето!
Нещо такова ми се мотае в главата от една седмица - отиваме поединично някъде, създаваме си среда, по някое време иде друго българче, а ние отказваме помощ, защото "на нас никой не ни е помагал"...
Наздраве!
цитирай
5. bojo12345 - Честит Имен Ден, Свобода!
03.03.2011 23:48
Бъди вярна на себе си и свободата!!!
цитирай
6. nicodima - Честит празник!
03.03.2011 23:56
Браво на филмчето.
Само че докато четях текста, нещо ме свиваше за гърлото...
Защото ние, свободолюбивите и ценящите достойнството си, все на някого разваляме пейзажа в хубавата ни страна...
Дълга тема...
Свобода и достойнство...
Наздраве!
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - Честит празник, Свобода! Да ти е живо и здраво името!:)
04.03.2011 00:45
И все така достойно да го носиш! И все така да си бъдеш "странна" и с непокътнати способности... Светло българско име! Поздравления за клипа и весел празник!: )))
цитирай
8. svoboda64 - Блатодаряу, Ерато :)
04.03.2011 02:00
erato7 написа:
Честитоооо!
Бъди здрава и много обичана!



В този живот нямам алтернатива: или ме обичат, или ме мразят :) Понякога и двете :)
Бъди жива и здрава! И успешна - според параметрите на развитието ти.
цитирай
9. svoboda64 - Извинявай, Разк :) Ама...
04.03.2011 02:07
razkazvachka написа:

Честит Имен ден! - Жената с най-хубавото име:)))

И Поздравления за филмчето!
Нещо такова ми се мотае в главата от една седмица - отиваме поединично някъде, създаваме си среда, по някое време иде друго българче, а ние отказваме помощ, защото "на нас никой не ни е помагал"...
Наздраве!


За поздравленията за филмчето - благодаря!
За другото - не си права! Тук, в Томейосо имам два източника на подкрепа и вдъхновение: Нативидад (която по всички стереотипни описания не е "испанка") и българите... може да са трима, ама ми стигат :) В България нямаш и толкова около себе си, ако реално се обърнеш за помощ :))))))))
хохо
цитирай
10. svoboda64 - Благодаря за доброто отношение, Божо,
04.03.2011 02:11
bojo12345 написа:
Бъди вярна на себе си и свободата!!!


Надявам се да го правя, а не само да си "приказвам" :) Може би затова не "станах" политик :))))

Честит празник и на теб!
цитирай
11. svoboda64 - Наздраве, Никодима :)
04.03.2011 02:13
nicodima написа:
Браво на филмчето.
Само че докато четях текста, нещо ме свиваше за гърлото...
Защото ние, свободолюбивите и ценящите достойнството си, все на някого разваляме пейзажа в хубавата ни страна...
Дълга тема...
Свобода и достойнство...
Наздраве!


Развалила съм си "достойнството" и всичко останало, раждайки се в тази страна и в семейството, което до болка обичам :) Това не ни пречи да бъдем онези, които сме :)))))))

хохо
цитирай
12. svoboda64 - Мълчание от Надежда :)
04.03.2011 02:15
malchaniaotnadejda7 написа:
И все така достойно да го носиш! И все така да си бъдеш "странна" и с непокътнати способности... Светло българско име! Поздравления за клипа и весел празник!: )))


Благодаря за поздравленията! За другото - предпочитам да помълча :)
Поздрави!
цитирай
13. martiniki - Поздрави, Свобода
04.03.2011 07:07
вятърът също влияе сигурно, щом си сред онези мелници и винаги със сърцето, което си носиш навсякъде ( връзчица вятър съзирам - свободата-вятърна мелница-"лудо се върти сърце, лудо се върти сърце..." затова и на теб посветих стихотворението :)
цитирай
14. iliada - Пак на патерица,ака като не се сетих навреме!
04.03.2011 08:25
Продължавай да носиш името си с достойнсто , късмет и много ,много много здраве !
цитирай
15. panazea - Честит Имен ден !
04.03.2011 11:20
СвобОда .
Тъй жадувана и тъй желана !
Вземи ни в своите прегръдки
и заедно да полетим !
цитирай
16. razkazvachka - Обичам да ме опровергават по
04.03.2011 15:42
темата за българчетата:))))))
цитирай
17. miaa - Честит ,имен ден !На патерица:)
04.03.2011 18:33
Щастие, здраве и късмет!
цитирай
18. pevetsa - ЧЕСТИТО ИМЕ, И БЪДИ СВОБОДНА!
04.03.2011 18:34
Прегръщам си те топло Свобода, и Благославям те със ЗДРАВЕ, теб и твоите близки!
цитирай
19. tili - Честит имен ден!
04.03.2011 20:32
И рече Бог: Да бъде Свобода!!!
И я изпрати на грешната земя:) Добре дошла!!!
цитирай
20. svoboda64 - Благодаря, Дора :)
07.03.2011 02:14
martiniki написа:
вятърът също влияе сигурно, щом си сред онези мелници и винаги със сърцето, което си носиш навсякъде ( връзчица вятър съзирам - свободата-вятърна мелница-"лудо се върти сърце, лудо се върти сърце..." затова и на теб посветих стихотворението :)


Много ми хареса този "наниз": "връзчица вятър". "свободата-вятърна мелница"-"лудо се върти сърце, лудо се върти сърце" :))))))

Дано винаги си го носим като амулет на шията.
цитирай
21. svoboda64 - Благодаря, Или:)
07.03.2011 02:17
iliada написа:
Продължавай да носиш името си с достойнсто , късмет и много ,много много здраве !


Закъсненията понякога са благословия - оразмеряване на точното време за достойно изпълнение на пренебрегвани или пренебрегнати длъжности :)

Весела и все така щура си бъди!
цитирай
22. svoboda64 - Хубаво пожелание, Панацея :)
07.03.2011 02:20
panazea написа:
СвобОда .
Тъй жадувана и тъй желана !
Вземи ни в своите прегръдки
и заедно да полетим !


Прегръдка от мен и стабилна подемна тяга за крилата ти!
цитирай
23. svoboda64 - И аз обичам да ме опровергават по ...
07.03.2011 02:22
razkazvachka написа:
темата за българчетата:))))))


Разк,
стереотипа за нас, който другите имат, е че сме с катастрофично съзнание. Докато разработвах темата (topic-а) се чудех дали това е "положителен" и "негативен" стереотип :)))))
хохо
цитирай
24. svoboda64 - Благодаря, Миа,
07.03.2011 02:24
miaa написа:
Щастие, здраве и късмет!

ЩЗК и на теб:)))
цитирай
25. svoboda64 - Благодаря за благословията, Алекс:)
07.03.2011 02:27
pevetsa написа:
Прегръщам си те топло Свобода, и Благославям те със ЗДРАВЕ, теб и твоите близки!


Бъди ни все такова топло, прегръщащо и пеещо сърце!
цитирай
26. svoboda64 - Благодаря, Тили-Лили :)
07.03.2011 02:29
tili написа:
И рече Бог: Да бъде Свобода!!!
И я изпрати на грешната земя:) Добре дошла!!!


Римушката е направо "убиец"!
A shower of stars and smiles your way! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3212150
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031