Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2011 03:35 - Да сготвиш заек :)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 4284 Коментари: 16 Гласове:
21

Последна промяна: 09.02.2011 10:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди две седмици тези старци-разбойници бяха решили да си разнообразят живота като сготвят заек :) Зайци наоколо  се въдят колкото искаш, хората си ги отстрелват и после... си ги хапват. Тъдява може да си поръчате заещко или еленско почти във всеки ресторант. В менюто им е и то не сред деликатесите, т.е. не е безбожно скъпо, просто нормално. В това отношение природата не се е загубила напълно тук. Както и човешкото отношение (каквото и  да влагате в това).

Сладурското в тази фиеста е, че се готви в двора на Клуба им за пенсионери (Espacio de mayores). Бих искала да видя това някак си да се материализира в БГ. Иска се само ентусиазъм, желание за живот, мъничко лична инициатива... и настроение. 

Както ще видите, около местния Странджа набързо се събра дружина от стари хъшове и те наблегнаха ... на хубавата страна на живота :)

И мен ме поканиха. Хапнах заешко дробче, но отказах да се присъединя към пладнешката им компания. Все пак те са пенсионери, пък мен ме чакаха други задаики...

Но настроението, създадено от тях, ми остана като гънчица от потиснат смях в ъгълчето на разпънатата ми в гримаса усмивка. Защото и в България съм участвала в подобни "спонтанни събирания", но вече... ги няма. На хората им клюмнаха гребените. Не че не знаят как да готвят заешко :))))

Рецептата не ми я дадоха, но  ще я "измъкна" рано или късно. Това са неща, които лесно се споделят... а и толкова радват хората. Не защото е важно какво точно ще сготвиш, а с кого  ще го споделиш.

Като един все още оцеляващ (недокрай сготвен) заек, мога да свидетелствам, че.... най-важното си остава компанията. Пък ако  ще това да е "Последната вечеря", на която  ще ядем хлаб, соб и лук....

Та в този ред на мисли... колко му е да сготвиш един заек. Направо на двора. За радост на всички любители на традицията :)))

Приятно виртуално кусане :)



image
image

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image    



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavimirgenchev1953 - Да се чуди човек
09.02.2011 08:26
как е възможно всичко това да става, без да е управлявала процесите някоя комунистическа партия ;))))
цитирай
2. анонимен - Ами чуди се.
09.02.2011 10:48
Тя една....се чедила и накрая я сготвили.
цитирай
3. svoboda64 - Не се чуди, Слави :)
09.02.2011 15:28
slavimirgenchev1953 написа:
как е възможно всичко това да става, без да е управлявала процесите някоя комунистическа партия ;))))


Тук в момента управляват социалистите :) Както и днес споделяхме "международен опит", не всичко беше лошо при "комунизма". Тогава обикновените "цървулковци" (каквите на практика сме почти 90 % и повече дори днес) се радвахме на заедността си. Днес - се ненавиждаме заради същото :)))

O, tempora, o mores :)))
цитирай
4. svoboda64 - Kushel :))
09.02.2011 15:30
kushel написа:
Тя една....се чедила и накрая я сготвили.


Не съм изпаднала точно в чудене :) Бъркаш адресата...

Но както и да е: както човек сам се сготви, никой друг не може да го сготви така, ако мога да перефразирам познатата поговорка :))))))
цитирай
5. hristo27 - Дано е останало та и ние да хапнем от ...
09.02.2011 20:12
Дано е останало та и ние да хапнем от хубавото ястие.
цитирай
6. svetlo - Гадна си..
09.02.2011 22:45
.. Извинявай, ама за пръв път няма да те харесам...
Клюмнаха ни гребените.. Абе то си е вярно, ама как сърце ти даде да ни го кажеш?
цитирай
7. svoboda64 - Ице,
10.02.2011 00:27
hristo27 написа:
Дано е останало та и ние да хапнем от хубавото ястие.


Нищо не остана, баце :))) Ще гледам поне рецептата да докопам, че тези тук са чревоугодници. Може и да е хубава :)
цитирай
8. svoboda64 - На това, Светло, се казва "дърварската"
10.02.2011 00:33
svetlo написа:
.. Извинявай, ама за пръв път няма да те харесам...
Клюмнаха ни гребените.. Абе то си е вярно, ама как сърце ти даде да ни го кажеш?


Истината боли. И понякога се вижда по-добре, когато се изземеш от безумния порочен кръг, в който се въртим от години.

Можеш да ми отрежеш главата, ако искаш. Но не вестоносецът е виновен за "новините"... той/тя е само донякъде отговорен за избора на думи, но не и за съдържанието на съобщението.

И на мен не ми харесва, но е факт.
цитирай
9. razkazvachka - На кой са му клюмнали гребените -
10.02.2011 13:05
на 1 февруари махалата зарязваше асмите и се носеше сръбска музика и мирис на скара до възбог:))))
Има само една разлика - като се върнеш, ще се ужасиш колко е мръсно у нас, но за една година ще се климатизираш...
цитирай
10. svetlo - Автомайтап, бе, Бодка!:)))
10.02.2011 15:34
Ти да ми се върза?:)))
цитирай
11. svoboda64 - При вас "на село", може и да е така, Разк :)
10.02.2011 22:30
razkazvachka написа:
на 1 февруари махалата зарязваше асмите и се носеше сръбска музика и мирис на скара до възбог:))))
Има само една разлика - като се върнеш, ще се ужасиш колко е мръсно у нас, но за една година ще се климатизираш...


Но не и в центъра на СоФето, откъдето са ми последните спомени :) С мръсотията не се свиква... и със сръбската музика - също :)
цитирай
12. svoboda64 - Светло,
10.02.2011 22:32
svetlo написа:
Ти да ми се върза?:)))


Връзвам се на собствените си мисли и усещания :) Знам, че ти си също като името си... от теб няма какво да се "връзвам" :)))))))
цитирай
13. ufff - Аууу, кой си е угаждал тук без мен...
11.02.2011 10:35
Аууу, кой си е угаждал тук без мен!
)
цитирай
14. razkazvachka - Хахаха! С мръсотията и сръбската музика, както и с цигарите на шофьора няма как да се свикне:
11.02.2011 11:18
от десет дена си правя автотренинг, за да отида утре на държавен изпит в... хъм... е, поради липса на друга дума... - столицата.
Освен че ще бъда напудрена с прахоляк, обект на измамници и гледачки, странна птица, която още не е хващала грип-дай-да-й-духнем-бацила, жертва на градския транспорт на отиване (няма да издържа на връщане и съм си осигурила превоз), колежка от която преписваме нови идеи, предизвикваме да напише някой и друг план и проект, искаме да си плати за това, докато й правим мръсно - освен всичко това - знам си, че ще ме гледат адски злобно, щото няма да се оплаквам.
цитирай
15. svoboda64 - Уфче, не само ти изтърва купова :)
13.02.2011 02:31
ufff написа:
Аууу, кой си е угаждал тук без мен!
)


И аз, и аз .... - ;) вж. по-горе защо :)
цитирай
16. svoboda64 - Разн, уф:(
13.02.2011 02:33
razkazvachka написа:
от десет дена си правя автотренинг, за да отида утре на държавен изпит в... хъм... е, поради липса на друга дума... - столицата.
Освен че ще бъда напудрена с прахоляк, обект на измамници и гледачки, странна птица, която още не е хващала грип-дай-да-й-духнем-бацила, жертва на градския транспорт на отиване (няма да издържа на връщане и съм си осигурила превоз), колежка от която преписваме нови идеи, предизвикваме да напише някой и друг план и проект, искаме да си плати за това, докато й правим мръсно - освен всичко това - знам си, че ще ме гледат адски злобно, щото няма да се оплаквам.


Мъча се да забравя, но това са май напразни усилия на любовта, щото наново трябва да се потопя в същото ... съвсем наскоро, няма и 3 месеца :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217063
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930