Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2010 01:10 - В шепа
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1018 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Обърка се света и вече всички пътища са „правилни”:

изтеглям скъсаните нишки и си правя люлка

Нагорето е долу, като във con-descending:

в стомаха ми припърхват пеперуди – никога неканени –

подклаждащи старателно отглежданите фобии.

Попарена в сценичната си треска замлъквам насред ролята

и нямам глас: редовното препушване си казва думата,

ошкурва всеки порив все по-пламенно, дордето пръкне

най-простият си карбонатен въглен, припарващ с неизказаното.

Прикривам се със плаща на нощта – единствената ми стихия

където истинското среща себе си в претакваното

в стари бъчви младо вино. Ах, горкото!

Събличам обръчите от сърцето и безкорсетна пропълзявам

върху остъргващата козя кожа, разпъваща се, за да пази някого.

Не знам кого. Защото образът е толкова размазан.

На среща със безплътните се чувствам глупава –

непатентован, опитът прехвърча сред искри и  губи се

в вибрации,  просмуква се навсякъде, където съм била,

да черпя без да помня и без да съм го искала...

Бих искала поне за малко да заспя, но...

Всичко е със гриф:  „немедлена задача”.

Обръщам гръб – да носи, щото може!

И свивам си сърцето в гърлото – онази шепа, във която

май всичко е възможно, защото е протегната към другите J



Тагове:   шепа,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Харесва ми това...
04.11.2010 08:57
,,Обърка се Света и вече всички пътища са правилни!,,
Оптимистично ми звучи макар,че ако питаш мен,Света никога не е бил подреден.
Може би,както споделя Стефан Цвайг,Светът е бил относително добро място за живеене допреди Първата Световна Война.После,после е дошла обърквацията...Поздрави!
цитирай
2. svoboda64 - :)
04.11.2010 14:23
Светът винаги си има своя скрита подредба, която прозираме, ако сме в хармония със себе си. Проблемът настъпва, когато "експанзираме" и се опитваме да извършим промяна. Турбуленциите при прекалено много променящи и променливи е онова, което ни мъчи :)
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3212135
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031