Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2010 00:56 - А понякога съм гениална:)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1297 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 24.03.2010 00:59


Всъщност отдавна не се чувствам така. Само понякога... когато помогна на някой друг да изрази мислите си или да оформи образите си.

Всъщност почти винаги съм "гениална" да бичувам... другите и себе си. Изключително съм добра в... раздробяването до късове стомана или... лава. Както се случи:) И да ги изхвърлям срещу другите... като шрапнели, които улучват ... мен :)

Всъщност каквото и да правя, еднакво се "обичам и мразя"... защото тези чувства са от същия порядък, но с обратен знак. Опитвам се да овладея ЕНЕРГОЛОГИЯТА:  нова наука, която тепърва ще се развива - не е като енергетиката, от която печелят "лаиците" за сметка на "лапнишараните" :) ЕЕНЕРГОЛОГИЯТА е индивидулна писта, в която човекът печели от това, което сам е овладял от СЕБЕ СИ:)

Но това са още хоризонти. Дори така наречените "мастери" в областта са твърде много себични или объркани, за да "учат" другите... Все още те учат себе си... и евентуално покрай завихрянето... предават искри на другите :) Набюдения... може би... прозрения... дали?!

Та... обратно към "гениалността".
Когато бях много малка (например на 16), учителите ми - по-точно една учителка - ме обяви за "гениална".  Вероятно беше права: на 15 години разбирах човешката природа в дълбочина и можех да я обоснова... с думи:)

Разликата между "тогава" и сега" - 30 годишната разлика - е, че тогава бях възторжена. Относно човешката природа и... българската й разновидност. Десет години след "етикета" отказах да напусна РОдината по причината, че бях съпричастна. Двадесет години след това съзнателно исках да я напусна, но вече "земята" не ме пускаше. Тридесет години след това (сега) вероятно ще я напусна - за по-късо или по-дълго, защото вече нямам други илюзии... освен да запазя себе си и ценностите си...

Та какво е гениалността?! Винаги съм си мислела, че това е верността към самия себе си като "единствен по рода си - гений/издънка на нещо, което не може да те докаже, че си "тяхно" :)))

Доказателства?.... 7 милиона и малко:))) Вече:))



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Много си реалистично-песимистична напоследък...
24.03.2010 09:34
Не,че аз не съм...
цитирай
2. svoboda64 - Това напоследък, Хараланов е ...
24.03.2010 10:09
някъде последните 46 години :)
Понякога приятелите ми се шегуват: "Питайте песимиста, тя знае какво е реалистично :)"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220593
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930