Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2009 20:13 - Е и?
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 3352 Коментари: 15 Гласове:
2



Преди малко се случи нещо, което лично аз не мога да си обясня. Отговаряйки на коментар към собствения си блог, постът към който беше коментара и отговора се "самоизтри" :))

Без да задълбавам в контекста на теория на конспирацията, си мисля, че нещата казани там са били прекалено "есенци
ални", за да висят в публичното пространство. За разлика от друг път, нямам "копие". Значи опитът е бил ограничен до публиката, която го е прочела (тридесетина души :) Благодаря за възможността. Оттам нататък започвам да се чувствам "класифицирана". Не че не съм такава от самото си раждане:)))))))

Както и да е.
Животът продължава....Нека музиката продължава да говори там, където "политически" ти е затворена устата:)  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - е и
28.10.2009 20:34
е най доброто което човек да каже в случая.
и музиката разбира се:)
цитирай
2. svoboda64 - So,
28.10.2009 21:02
Случилото се е "смешно" от всички възможни перспективи. Има две, обаче, които са плашещи - едната е социално-политическата (КГБ:), другата е духовната йерархия, в която българите по принцип не вярват, че е "веществена" :)
Оставяйки вратичка за всякакви възможни тълкувания, предпочитам да се потопя в музиката, която може да говори там, където "идеологиите" замлъкват :)))))))))
цитирай
3. valsodar - Понякога е за добро. Забивал ми е ...
28.10.2009 21:10
Понякога е за добро.
Забивал ми е компа, точно преди да пусна постинг, реплика - ядосвал съм се, но... в последствие се е оказвало, че така е било по-добре.

Просто, понякога съдбата взима нещата в свои ръце, загубвайки търпение от нас самите :)))
цитирай
4. svoboda64 - Vals (Waltz може би:),
28.10.2009 21:24
Не страдам. Само съм о/учудена. Онова, за което бях писала е собственото ми вманиачаване по качеството, което аз възприемам за есенциално (професионално) качество на живота :) Знам, че това е нещо, което ми е собствено екзистинциално мъчение. Не мога (а и не искам, откровено) да го внушавам на другите, въпреки че правя достатъчно по въпроса чрез питомците си (добре, че се съпротивляват :)
И все пак смятам, че като общност (нещо различно от конгломерата общество), ние, българите, някак си не се сговаряме, за да постигнем качество, особено изграденото на запомнени усилия по индивидуалните и групови опити вътре в общността :) Мисля си, че това беше основният патос на написаното. Както, че дори и да правиш усилия в тази насока, пак можеш да нямаш "спомени" (следователно да нямаш и осъзнаване:), защото тормозът по постигането може да ги изтрие (и обезсмисли:))
Както и да е! Радвам се, че се отби! А иначе ще продължаваме да мислим, надявам се:)))
цитирай
5. miralyub - Не разбрах- на някого не се е понр...
28.10.2009 21:31
Не разбрах- на някого не се е понравил постът ти или е бъг на системата?
цитирай
6. svoboda64 - miralyub :)
28.10.2009 21:41
И аз не разбрах. Но тъй като съм "суеверна" по определен начин, си направих труда да "тълкувам", т.е. да се оттласна от това, което фактически се е случило. Няма нещо, което да няма причина. В случая изключвам собствената си неумeлост като PC user, защото почти всички програми са направени за "идиоти" (като мен). Остават другите две възможности (поне в моя начин на разсъждение), цитирани в коментар 2 към sowhat.
Споко, Мира :) Просто повод за разсъждение... за бдителност. Този случай е поредната илюстрация колко е трудно да докажеш, приведеш доказателства в Съда - нима не го направих току-що, бивайки прокурор, защитник и всички останали длъжностни лица в един инсцениран състезателен съдебен процес?
Мда... пренатоварила съм се нещо. Не ми обръщайте внимание :)
Поздрави!
цитирай
7. chara - И на мен ми се е случвало!
29.10.2009 07:27
Ама ... приемам го като предизвикателство и
... поствам написаното в друга среда, извън блог.бг!
:)
цитирай
8. haralanov - Случват се такива неща
29.10.2009 09:57
А Ингви Малмстийн и Ричи Блекмор са любимите ми китаристи!Поздрави!
цитирай
9. panazea - Това , което не става за блог бг
30.10.2009 11:18
Ще си го пишем на пощата ! 7 милиона пощи ! Оле!
цитирай
10. svoboda64 - panazea :)
30.10.2009 12:17
Да живее Международния пощенски съюз :) На националния - нямам вяра :(
цитирай
11. анонимен - VRssnZXZvu
25.05.2011 06:37
Kewl you should come up with that. Execllent!
цитирай
12. анонимен - rzNAbpeNPS
25.05.2011 15:09
ldhVuq <a href="http://bljjwbktuxdx.com/">bljjwbktuxdx</a>
цитирай
13. анонимен - gVIiHeIkX
26.05.2011 18:13
aIPsz3 , [url=http://ioohmeetudod.com/]ioohmeetudod[/url], [link=http://yfeyiaxqyvfq.com/]yfeyiaxqyvfq[/link], http://xrlewrplcbra.com/
цитирай
14. анонимен - ZVtifASPztLmrokTBo
28.05.2011 17:39
yDYKn8 <a href="http://ochscolybzip.com/">ochscolybzip</a>
цитирай
15. анонимен - qRrUzdUdXjQQja
31.05.2011 20:26
bfbG3Z , [url=http://gmutjbfzhohj.com/]gmutjbfzhohj[/url], [link=http://xxrfzvbyajtv.com/]xxrfzvbyajtv[/link], http://hrstscsazvnu.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219743
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930