Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2009 19:22 - If and w(h)e(a)ther
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1320 Коментари: 4 Гласове:
4



Днес ме заболя. По странен начин. Вероятно в „икономико-психологическия” си несвяст бъркам чувстватаJ

Било станало така, че Ирина Бокова – българка и (екс)комунист, оглавила ЮНЕСКО. Националистът в мен би трябвало да се тупа по косматите гърди и да пелтечи: „Булгар! Булгар!”. За мен обаче остава открит въпросът: каква организация е това? Щото аз я свързавм с ценностите. И не възприемам Генералния й директор, или както там се води като СЕО, да ни облъчва „тайно” с неща от миналото, които повечето от нас искаме да забравим. Но за самата организация може би не е така? И може би й харесва универсализма (глобализма) на една комунистичска прослойка (номенклатура), която на всекиго е брат, стига да се постигнат целите на всеобщата диктатура (1984, О, бедни ми ОруелJ) . Ако на нас лично ни трябваше висша номенклатура, която да ни представя „международно”, да бяхме останали да си „живуркаме” още при ОФ-то, а?

Жлъчността ми днес не е към българския „тиган” обаче. Само ако се замислим: нима това е решено в „наши(чкия)” си план, за който е известно, че се управлява от далаверите? Нееее, нищо подобно, госуда... J Вярно е, че г-жа Бокова била неотлъчно следвала Президента Гоце в последните 6-месеца, но това едва ли е новина, ако все пак „спрегнем” родословно-партийната й принадлежност. По-страшното – за мен, а вероятно и за повечето, е в едната друга подкрепа от един друг „по-голям брат” (САЩ).  Боже, започвам дълбоко да се замислям за здравословното състояние на т.нар. „световна общественост”J Щото тогава, ако „про-семизмът” и САЩ някак си се съвокупляват(извините за израза) и бият отбой срещу „антисемитския” уклон на египетския кандидат за поста (който наистина е наговорил глупости), как на това им се явява „алтернативата” девойче-комунс(т)че от Източния блок?

Нима и двете „тези” (те дори не са кандидати, а креатури, прости ми Боже!) не са достатъчно „антисистемни”? Кое е това, което ни кара да избираме между едната и другата? Въпросът е риторичен и въобще... явно няма отношение към политическата реалност.

В този смисъл, „плачът” на Верина и други приятели-блогъри (простете няма да пускам линкове!) спрямо нашичката ни пол.действителност ми се вижда  petty mundane. Ако световната такава -  в която ние се „кълнем”, че е по-висша от балканската ни посредственост, си позволява такива „см(в)етчици” на удобството, аз не знам какво да кажа!!!

В затъкната ми глътка е по-скоро библейският израз: „Боже, прости им, защото не знаят те що правят!”. Но ако те не знаят, и въпреки това имат самочувствието да бъдат „световни лидери”, те тогава.... нещата придобиват съвсем друг характер. И там... вече няма общност, а само личност – която  ще е единственият извор на ценности , колкото и съотносителни да са те към другите. Това вече ми звучи страшно. Точно на мен, либералиста!




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. strannica - ....
23.09.2009 20:13
"започвам дълбоко да се замислям за здравословното състояние на т.нар. „световна общественост”

Тя отдавна е на легло...С метастази от всякакъв род...
цитирай
2. svoboda64 - Така е...
23.09.2009 20:31
Обаче на всеки от нас ни се иска да има някъде "оазис" :)
Поздрави!
цитирай
3. haralanov - Здравей ,Свобода!
23.09.2009 22:40
Вече съм останал съвсем без думи,след толкова много чудатости!И у нас,а и по Света!Толкова ли свършиха свестните политици и дипломати та тия от Юнеско избраха комунистическа номенклатура като Ирина Бокова за Ген.сек. на организацията?
цитирай
4. evrazol - Националистът в теб
28.09.2009 00:02
отдавна се е предал на глобалиста
От което на екскомуниста
априори му се орязва "екс"

Което е и основната причина да си кореспондираме:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219493
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930