Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2009 01:41 - Fury at random
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1203 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 23.04.2009 01:44


*
*
*



Забавното е, че днес си подадох заветната декларация, която ме ‘изчиства’ като сметки към държавата.

Незабавното е, че на мен ми липсват няколко печата , за да ‘’claim”-на, че държавата ми дължи надвнесен данъкJ

Това означава аз пак да загубя време и енергия – благодаря лично на кмета Прошко Прошков на община ‘Лозенец’, че ми спестява част от всичко товаJ - за да си представя подпечатаните и ‘прошнуровани’ доказателства, че аз не съм ‘голям’ данъкоплатец, но пък – видете ли – съм си платила всичко по веригата и сега – ако не друго – моля ‘добрата’ държава да ми върне надвзетотоJ)

Чак ми е мило: общината (Прошко Прошков) се беше погрижила аз (неизвестният данъкоплатец) да може да бъде обслужен от 8 часа сутринта. ( Не че аз, предполагам, че и други труженици на капиталистическия трудJ) мога да отделя време за ‘общината или което и да е друго обединение от бюрократичен характер’.... :) Но, разгеле,... заветният ми математически труд, наречен ‘годишна данъчна декларация’ беше надлежно приет(а)... Само със няколко забележки:

-          Забележката ‘печат’ – знаете ли, че няма документ в BG-то, който да се приема ‘без печат’, въпреки, че съдържа всички автентични подписи ( и кой не е подправял печат, аджеба?) – туй го отминахме, защтото... това е ‘правилникът’, а всяка униформеност изисква не разсъждение, а подчинениеJ

-          Не може/не се разрешава да се приложи ‘сметка за изплатени суми’, а изискуемият документ е: ‘служебна бележка’ . Хе-хе: установих, че понякога те се разминават – не от злоумисъл, а по недоглеждане J

Три извода от днешния казус:

-          Благодари на кмета (Прошко Прошков), че е организирал ‘организация” – да ти приемат данъчната декларация, при това добросъвестно да те консултират чиновниците му (й - на обшината)

-          Напсувай безимента бюрокрация, че по-важно от съдържанието е ‘печатът’ (който винаги може да бъде подправен или допълнително положен – заради куртоазиятаJ)

-          Гласувай, защото от това ще зависи качеството на управниците ти/ни... този казус е обречен, но нейсе J

В заключение и в контаст на като че ли на щастливия развой на събитията от вчера-днес,  мога да кажа: омръзна ми да живея в България: място на крадци, убийци и мошеници. Те не изчерпват ‘атомната маса’ (средно статистическата величина на ‘всички алотропни форми’ на контингента/елемент БГ народ/нация), но въпреки това ни задават ‘атомното число’, т.е. мястото, което заемаме в конвертитуемата  универсална ЕС переодична система на нациите : )))))))))




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - добрата новина е,
23.04.2009 10:59
че не си сама :-)

обаче си ми много полезна - аз тепърва ще се декларирам и веднага ще проверя дали документите ми се именуват "служебна бележка" :-)

горе ушите и не се предавай! скандално млади сме и ще доживеем мечтите си!
цитирай
2. svoboda64 - Въобще не се предавам....
23.04.2009 12:38
САмо изхвърлям на порции понасъбраното :))
Днес съм по словоохотлива, но не знам как ще съм след 6-часовия химически маратон :)))))))))))))))
цитирай
3. rummi - токсичничко е,
23.04.2009 19:11
така като гледам доста 'ора могат да се препитават до края на живота си като просто се регистрират като БОВ (бойни отровни вещества) :-)))))

а ти продължавай да изхвърляш - освен чисто прагматичната стойност на прочетенето ми действаш и психотерапевтично.

честно, чувствам се като използвачка :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220469
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930