Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2009 23:52 - ТЕ СЕ РАЗБРАХА, НО НИЕ - НЕ (VITAL, NEITHER SENSIBLE NOR MEANINGFUL, THOUGH:)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1625 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2009 18:55


Винаги ми е било смешно, когато ми се е налагало да проследявам дебат между „лявото” и „дясното” в BG условията.

Днешният дебат не беше по-различен. BB v/s Сергей Дмитриевич е нещо, което ме кара да бъда крайно песимистична относно реалната политика, насочена към реалната личност в Бг. Не към макроикономиката - насочена към постъпления в джобовете на Батко, Братко, Масларов (а) и друдженс, но съвсем делеч от ....  мен, теб и всички, които реално работят и си плащшат всичките данъци (дори онези, които може да си ги „спестим”).

Мен ми се погади... На нито един въпрос, който бе зададен от водещитите във въпросния „Референдум” по БНТ и касаеше отговор на въпроса: „ Какво ще направите за Х тип работник със съпруга Y  тип работничка, когато и двамата са освободени от работа/пратени в принудителен отпуск’... не бе да ден друг отговор, освен познатата до болка ... "чиста и проста" ПОЛИТИЧЕСКА РЕТОРИКА.

Премиерът се хвалеше с Масларовите програми за преквалификация

-          като учител*преподавател с дългогодишна практика съм изключително скептична по въпроса как се създава самочувствие и самоувереност на ‘обучаем’, за да бъде ефективен ‘като работник’ в рамките на ‘префикалиционна програма’J)

Застъпниците на претендента ББ бяха не по-малко жалки, макар и по-конкретни : Ако миниорът Х със съпруга Y – шивачка, едновременно се окажат без доход, т.е. заплата, то ако беше преди години бихме му предложили (на главата - номиналната! – на семействовтоJ) да се заеме със земеделие, но сега – след 8 години (?) унищожение на земеделието... няма какво да му/им предложим....

 

Това е моето обобщение на безумния дебат между двама перчещи се (тук се въздържам от квалификации, защото най-вероятно ще съм нецензурна).

Не им вярвам. Защото...

-          те си разменяха комплименти (вероятно разбирано като проява на добра воля между опоненти)

-          боравеха със зле цитирани статистически данни и още по-зле интерпретирани такива. Не съм очаквала друго, познавайки IQ-то и EQ-то им – на моя език тези и двамата са hopeless, макар и по различни начини, поради различни причини, но поради исконно заложени им липсиJ) В обобщение: „ Боже, прости им, защото те НЕ ЗНАЯТ какво правят” : Някои неща са вродени, но пък завинагиJ))))))))))

-          И двете партии, както и лидерите им са оперирани от „реализъм”. Макар и да са твърде прагматични. Разминаването на тези две категории не е философски казус. Той е житейски. Чиято и политика да изпитаме на гърба си, ще е все така disastrous.

Не ми се занимава повече с тези двама палячовци. Знам,  че не звуча конструктивно и следователно I am subversive (хич и няма да ви го превеждам, ще вземат някак да ме „цензурират”J)

 

Стига ми, че днес пак и отново се изправих и почувствах онзи стъклен похлупак над главата на всеки обикновен („случаен” човек), който иска различно ‘статукво’, който държи на морал, ред и елементарна справедливост. И най-вече: НЕ ПОНАСЯМ ДА МЕ ‘ЗАНАСЯТ’ И ДА МЕ ЛЪЖАТ. За политиците е свойствено да се самозалъгват. Но аз съм ч0век ‘на прехода’. И следователно, съм опреирана от „ИЛЮЗИИ”.

 

МОЛЯ СПРЕТЕ ПРОИЗВОДСТОВТВО НА ИЛЮЗИИ, Г-ДА ОТ ВСИЧКИ ПАРТИЙНИ ЦВЕТОВЕ И ОПЕРЕНИЯ.

Получавам далтонозъм, гадене, миниеров синдром и каквото ‘медицинско състояние’ (за което се сетите) само като ви гледам и/или слушам.

 

Съветът ми е прагматичен: СПРЕТЕ СЕ! Защото ще си загубите и малкото данъкоплатци (в материален смисълJ) А както е известно: shortly after that you’ll cease your existence due to lack of means for livingJ)

 

J)))))))))))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Това е чудесен постинг. Те вечни - ...
26.03.2009 21:05
Това е чудесен постинг.
Те вечни - ние неизбежните идиоти.
цитирай
2. haralanov - Здравей ,Свобода!
26.03.2009 21:27
И Сергей и Бойко са маскари!А аз не съм неизбежен идиот!Поздрави!
цитирай
3. svoboda64 - boristodorov56 и haralanov,
31.03.2009 19:17
Предпочитам ролята си на безнадежден (неизбежен) идиот, отколкото ролята си на "маскара" (сажди по миглите на примадоните, за да ги разкрасят:))
Поздрави!
цитирай
4. анонимен - Браво! Чудесен материал!!! ...
31.03.2009 19:48
Браво! Чудесен материал!!!

momenti-momenti.blogspot.com
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3212329
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031