Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2008 12:44 - В BG НЯМА СМИ, ИМА СМД*
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2583 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 29.10.2008 13:31


*Да се чете СМъ(р)Ди

В цял свят в епохата на глобалната консумация  СМИ – Средствата за Масова Информация –се хранят с трите С – скандал, секс, смърт. Може и с трите К – корупция, к*рви, кръв. Но в БеГе въпросните „канали” удариха вече вентилатора с жълтите си писания. Които ни се пробутват направо от извора (from the horse’s mouth) като висши философски откровения.

Разбира се, че имам предвид Трупния вестник и всички, които го препечатват. Смърдящото ехо на Средството за Масова Дезинформация ме е заляло от сутринта с фекалиите си – человечески и политически. Писна ме да ме правят и на маймуна, и на шебек! (Четете според майчиния си език). То не бяха спекулации, не бяха възстановки минута по минута на кой с кого и как обграждал „Сокола”, та чак го копирал с личен престой в кафеза му. Боже опази! „Знакови” смърти, инсценирани „скандали”, политически „секс” с мъжка секретарка, пазител(ка) на „сейфа на тайните”. Бррррр!

Да припомним за якитата (Яки, затвори си очичките! Не гледай, че е уф! Страшно, грозно, неприятно!):

Соколът е гралбива птица. Използва се за лов. Дресира се трудно и с много търпение. Често като очите му се държат затворени с нарочна превръзка, когато не е изведен за лов. Ако на Сокола това му харесва, нека продължава да го прави, самооблащавайки се от величието да каца по ръцете на господарите си и да се стрелва за поредния си убийствен улов. Но на нас нито ни се иска да ни правят на боядисани врабчета, дето всичко приемат на доверие „щом го пише във вестника или го казват по телето”, нито пък ми се иска да ни дресират за по-дребни соколчета-оръдия за убийство.

Хайде холан!

Средствата за масова дзезинформация така се престараха, че и на глухите и слепите им стана ясно за какво иде реч.

Предлагам да ги отсвирим. Както и компетентно некомпетентните органи.

И да си гледаме работата. Нашата, общата, както и частно-личната. Но в този ред, а не според дневния ред на политиците, който всъщност е обратен.

Омръзна ми от СМД. Искам най-после СМИ. Ама сми СМИ.

 

 



Тагове:   BG,


Гласувай:
0



1. chara - Свобода,
29.10.2008 12:53
що ги четеш, слушаш, гледаш тези медии!
То е вредно за здравето!-:)))
Сутрин си пускам 10 минути ТВ, колкото да разбера тук още ли е България, че може вече да не е, пък аз да си мисля друго. Но дори и тези 10 минути напоследък ми заприличват на 10-минутката на злобата в 1984 на Оруел!
цитирай
2. svoboda64 - Не ги чета,
29.10.2008 13:09
Слушам и гледам с половин ухо. И не за друго, а за да съм наясно, докъде са стигнали в плетенето на интригата. Все пак от разрастването на тази интрига може да се промени положението на всички ни. Това е неприятният ефект на дирижираната глупост.

Пък не сме и в 1984.

Поздрави
цитирай
3. chara - И добре, че не сме!
29.10.2008 13:35
Ама два-три пъти в годината /като ходя на гости при едни роднини/ попадам на едни кабелни телевизии с предавания, от които ми настръхва косата. Толкова преднамерена, явна злоба се лее от екрана!
цитирай
4. svoboda64 - Съгласна съм с теб, Чара,
29.10.2008 13:41
Но това е нивото, на което искат да ни държат целокупно. Защото и най-хрисимият човечец, ако го храниш само с негативизъм и злоба, и той рано или късно ще започва да се поддава на "фона" наоколо.

Тъжно-тъжно... Затова ни е и в пъти по-трудно да свършим нещо смислено. Защото първо трябва да се пребориш с наслоенията от средата в теб, а после и с масовия негативизъм наоколо:)))

цитирай
5. анонимен - verina
29.10.2008 14:27
Съгласна съм с Доган:)))) Той имал само един живот. Ние също. Пък дай Боже, повече сънародници да схванат, че имат само по един живот (половината от който прахосаха с глупостите на доган и други подобни шашкъни).
Иначе аз вече съм в крайно спокойно и уравновесено настроение - очаквам зелените човечета за слязат от летящата чиния и да си вземат доган, който отдавна вече е отвъд всяка земна мярка на нахалство, самодеструктивност и дебелоочие.
Поздрави на всички, които не биха си купили летяща чиния, дори и да можеха!
цитирай
6. svoboda64 - Веринко,
29.10.2008 16:38
Чух, че вече се продавали летящи чинии. Ние с брат ми сме решили да си закупим една. Ако успеем да спестим от закуски, ще те повозич и теб:)))
цитирай
7. chara - Верина, Свобода
29.10.2008 16:53
радвам се да ви видя и двете в есно пространство!
Трудно се "пробиват" чугунени глави, мнооого трудно!
А що се отнася до закуските, оня, дето ги пестеше ми е съсед. Шпацира по цял ден из квартала и ... не виждам да има грижи човека.
Само като си помисля и с него колко ни занимаваха ...
цитирай
8. анонимен - verina
29.10.2008 17:01
Боди и Чара, аз до своята land of hope and glory мога и с обикновен Боинг да стигна, от какъв зор ми е летяща чиния:)
Ама трябва да се потруди човек по въпроса, поради което общото кафепиене се отлага за до първия сняг (без парно).
цитирай
9. haralanov - Здравей
29.10.2008 19:51
Отдавна съм направил своя съзнателен избор и не чета нито,,Труд,,нито,,24часа,,...Това поне не изисква усилия.Обаче всеки ден очите ми виждат други неща.Имам приятел,който продава вестници и за краткото време докато,,си кажем приказката,,виждам как познати и непознати хора си купуват и Труд и 24 и Шок и Уикенд...Сериозен вестник за политика и култура просто би бил непродаваем.В Елхово съм единственният човек,който си купува Гласове и Детонация.С чувство за хумор друг мой приятел често обичаше да казва...,,Хубавите хора сме малко,,...Поздрави!
цитирай
10. haralanov - И друго...
29.10.2008 21:25
В това интервю,Доган показа,че не е религиозен.Че не е мюсюлманин.Че е атеист.,,Един живот живея,,и,,ще си го живея както разбирам,,.В Свещенният Коран съвсем ясно е казано,че животът ни не е единствен.Че има и След...След Кайъмета(Денят на Страшният Съд)...Този човек не е на себе си,защото май вече знае,че до власт повече няма да препари.Там го стяга чепикът...
цитирай
11. svoboda64 - Здравей, Хараланов,
29.10.2008 21:30
Пресата трябва да се чете, защото от междуредията й измъкваш някакви парченца от пъзела. Само че стилът и съдържанието й станаха крайно долнопробни:)

Доган ще си го приберат "надземните", както някога казваше баба ми. Тогава ще има възможност да си преговори ... за единството на Живота и кармата:)

Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220045
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930