Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2008 14:28 - “ИМАМ ДИАДЕМА”*
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2222 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 15.10.2008 14:40


Отдавна се заричам да не пиша публично. Не защото нямам какво да кажа, а защото разбрах (най-после!), че само си хабя енергиятаJ А тя ми трябва, за да живея ... добре! Та нима друго не ми показва жестоката наша действителност? „Всяка коза за свой крак!” или „Как да издигнем паметник на консултанта?” (за заешката яхния или как и при какви обстоятелства се появява паметник на консултанта вж. Невена – www.semkiibonbonki.blogspot.com/ )

Днес обаче научих свеж лаф. Истински, почерпан от живота, както се казва. Което за енти път доказва вицовостта на Bg целокупното положение.

Един полицай, като социално битие, се оплаква на своя приятелка.

-          Имам диадема...  - казва той. Приятелката, съответно непреминала школата в Симеоново или Пазарджик, хич и не може да стопли за какво иде реч.

-          Какъв ти е проблемът все пак, та така си запъшкал?

-          Абе, остави се. С тези наши науки. Майка ми страда от сърце. Лекарите ни съветват да уредим имуществените въпроси. Ама ако пък го кажа или някак подметна това на мама, току виж само съм  ускорил инфаркта. Уф, че диадема!

Същото е и в политическия ни тюрлю гювеч, защото да го наречем „живот” не е силно преувеличено (все пак Дмитриевич е руснак по закваска, та знае, че „живот” е ни повече, ни по-малко „стомах”), но все пак и далеч от храносмилателната истинаJ

В България отново, опять и again някакви хора ги смилат от бой, някакви хора не си знаят ранговете, някакви хора са capi de tuti capi, някакви хора завързват „войни на цветята” (рози срещу гербери или обратното), някакви хора не ги е еня за пенсионерите (тези, които и така си имат „таваните”, получават увеличение на пенсиите, тези, които са на на границата на оцеляването – хич, защото са имали „наглостта” да се пенсионират пред 99-таJ), училищата и болниците са на тезгяха на приватизацията, лекарите и учителите трябва да се оправят сами, чиновниците могат да дерибействат, а КАт-аджиите и полицаите  – да рекитират.

Така че аз си имам „диадема” – облъчвана съм от царственото безхаберие на нещо, което би трябвало да е „държава”, но тя отдавна е абдикирала от функциите си. Мога да съм щастлива (и съм!) колкото повече се дистанцирам от нея! За което – хората като мен – са обвинявани, че не са „политически активни”J Само че аз имам „диадемски отговор”: да увеличавам периметъра на „cartoon character What-a-Mess!’ (в превод „Мърльо”) хич и нямам намерение да правя! Достатъчно е, че препика живота ми в последните 20/45 години по различни идеологико-икономически мотивацииJ От тази есен вече просто маркерът се изличава... и да си гледа работата онова недоразумение Bg!

Нямам „диадема”J Да му мисли Станишката, който трябва да осигурява непромукаемост на подписката „Аз съм европеец (и уволнявам правителството”J), както и да осигури юрист/юпист да му „разчете имената и правата”J))))))))

Аман от зевзеци и това, че трябва да се „учат” на мой/наш гръбJ))))))))))))))

-----------
* За неизкушения читател: в превод това означава "Имам дилема":)




Гласувай:
0



1. rummi - а защо не казваш нищо
15.10.2008 14:41
за короната? :-))))))))
цитирай
2. roksolana - Боди,
15.10.2008 14:49
Настроението в последните ти постове ми харесва :)
Прегръдка!
цитирай
3. svoboda64 - Девойки:)
15.10.2008 15:04
Имам два лафа за споделяне:)

Към Румката: "Корона от тръни" с достойнство vs "Тежка е царската корона, но блазе му който я носи". Не знам коя от двете имаш предвид:))

Към Рокси-Ваня: Междинното (житейско)успокоение, което настъпи около децата ми, ме кара по-трезво да пре(о)ценявам настоящето (а донякъде и миналото:)

Целувки и на двете:)
цитирай
4. rummi - девойко :-)
15.10.2008 21:27
имам предвид 'I'm wearing my heart like a crown'.

надявам се да ти хареса :-)
цитирай
5. svoboda64 - Така кажи бе, Румка,
15.10.2008 22:18
Че да се разберем:))))))
цитирай
6. rummi - спиред едно букварче
16.10.2008 10:18
по астрология, водолеят пита не защото не знае, а защото иска да разбере ти дали знаеш :-)))))))))
цитирай
7. svoboda64 - :))))))))))))
16.10.2008 12:10
Направо ме разконспирира.Точно същата сценка я играхме преди малко в час. На въпроса What's that in Bulgarian?, "девойката", която трябваше да отговаря, ме изгледа така Очудено и неразбиращо, че задавам такъв елементарен въпрос (отговорят би трябвало да се знае от всеки, по подразбиране:), че направо на мен ми стана неудобно:)))))

Да не би и ти да принадлежиш към най-разкошните и "неземни" от всички зодии?

цитирай
8. rummi - че как иначе :-)
16.10.2008 13:42
зодия "аквариум" със златни рибки. от всяка по 3 желания... а рибките се размножават бързо...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3212039
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031