Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2008 00:41 - Искам да спя:))
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2024 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 28.03.2008 08:50


Искам да спя:)) И това е най-искреното ми желание:)) Ще "угасна като мокър фас" след няколко минути... вероятно:)) След като цял ден съм водила битки. След като цял ден съм "оцелявала", но съм ЗАСТАВЯЛА и другите да оцеляват:)) 

Това, последното, ми е роля, която аз никога - признавам си - не съм желала:)) Що някой ми я е вменил - имам и нямам отговор:)) Точно днес не искам да се "задълбочавам".

Но и точно днес водих един "от най-важните" разговори в живота си. 

"Защо сме такива?" (заглавие на Бg книга, прочетете - ако Ви стиска, един от съставителите й е И. Еленков:))

"Ние" (българите) - "сме ужасни": нямаме почит, нямаме памет, но... ИМАМЕ ТОЛКОВА НЕЩА, КОИТО НИ КРЕПЯТ. Само трябва да ги открием:)) 

Ние, българите, можем да се: 
- бием (успешно) - когато трябва да се прояви "физическа/бойна" сила:);
- да кършим ръце успешно  - и понякога да извличаме "политически дивиденти" : пример ІІ световна война: единствената "победена" страна, която излиза с политическо "разширение" - Южна Добруджа! 
- се гънем под "върхушка", която уж не е par excellance "номенклатура":)  Но ни "убива" всеки
 ден: щото се оказа "икономическият" ни работодател:)) Съжалявам брат си:(  Съжалявам и себе си:)) Щото аз се продавам за "дребни стотинки", но да обучавам "себеподобните си". Той се продава - "за много пари", за да обслужва хора... на които аз не бих хвърлила и... "сопола си". Различни Вселени:) Sorry, брат ми, ако и когато го... четеш:)

Аз съм "свободен дух":)) Познато ли Ви е? Глад, стрижене и... "скърцане със зъби":)) 

"Всички плебеи са мои братя". Не се качвам по "стълбата". 

Моля Ви, ако забележите, че го правя, да сте първите, които ще ме заплюят!

Защото някои неща са "вечни", а други - преходни! Не ща да се окажа в последните, макар плътта, която населявам да е не по-малко преходна! Но точно тя ме кара да се държа нащрек!

Лека нощ/вечер/ или Добро утро!

 



Гласувай:
0



1. krotalka - Много от въпросите ти
28.03.2008 00:51
имат отговор в книгите на Иван Хаджийски, макар и писани преди повече от половин век все още звучат актуално.
цитирай
2. svoboda64 - :)) Знам, скъпа,
28.03.2008 00:56
Чела съм ги:)) Надявам се някога и моите синове да ги прочетат... Не знам дали прозираш болката във... вопъла ми:))

Опитвам се да разкажа на хората, които са около мен какво съм прочела и ... "престъргала":) Напомня ми на Ботев:

И твоят глас, майко, е глас във пустиня:))

Дано не съм права... поне за синовете си. В края на краищата, за другите, колокто и да съм/била отговорна... съм доста "по-странична" (Както аз казвам: "Не съм могла да ги заразя с "бяс":))))))
Лека! И благодаря:)
цитирай
3. sowhat - ммм
28.03.2008 08:25
що ли те разбирам толкова добре ...
цитирай
4. mmmmmmmmm - Дано синовете/дъщерите ни
28.03.2008 08:52
намерят отговорите .... и не им са налага да задават въпросите ни ...
Ведър ден!:)))
цитирай
5. svoboda64 - Кафенце, Ем...?
28.03.2008 09:03
Водата за нес-а вече завира...
А иначе: как няма да ме разбираш:)) То четящо-пишещите сме си станали вече "инопланетяни":))
Еле па у Bg-то...

:)))))))))))))))))))
цитирай
6. svoboda64 - mmmmmmmmmmmm,
28.03.2008 09:08
Определено няма да е "ведър":(
Петъкът ми е организационен ден, т.е. "отврат":(

Ама... и това (уф! - "всичкото") трябва да се свърши:) Май по-добре с песен, нали?

Ведър и на теб, Мариянче!
цитирай
7. sowhat - :)
28.03.2008 09:19
готово да споделим кафенцето :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3211861
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031