Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2008 11:13 - ЧЕРНАТА МАРТЕНИЦА НА БЪЛГАРИЯ – 12-тият час
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 14456 Коментари: 49 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Омерзена съм и гневна. Стискам зъби, а сълзите ми текат. Те днес можеха да бъдат ЖИВИ, с нас. Даниел можеше вече да е съпруг и глава на семейство, проф. Рашев – да е изпитал студентите си и да готви следващата научна конференция, другите – всеки по своите си всекидневни човешки дела – сред близки и колеги. Но не би:(

Ето техните имена:

АНТОАНЕТА ТОДОРОВА АПОСТОЛОВА
ВАЛЕРИЯ ЖЕЛЕВА
ГАЛИНА ГЕОРГИЕВА ИВАНОВА
ДАНИЕЛ ВИЧЕВ
ЕЛЕНА НЕСТОРОВА ХАЛАЧЕВА
КАЛЧО СТЕФАНОВ ЕНЧЕВ
МАЯ МИШЕВА
ПРОФ. РАШО РАШЕВ
СТОЯН КОВАЧЕВ

Моят човешки траур е за тях, моите сънародници. Поклон пред паметта Ви, мир на праха Ви и упокой за душите Ви.

Понеже съм вярващ човек, а и мислещ, намирам злокобното събитие за знаково. Не знам доколко това импонира на масата от хора, но числото 29 е кармично число: число на разплата. При това във високосна години – в измисления, изравнителен ден на слънцебягането, за да се уравни земното летоброене.

Българското летоброене в момента е “сбъркано”. Държавните институции обявиха НАЦИОНАЛЕН ТРАУР и сами не знаят колко са прави!!! Държавата = “организацията на ръководните длъжности в обществото” у нас е ПОРОЧНА. Всички го знаем, виждаме го и псуваме кой гласно, кой под сурдинка. Но малцина упорстват да предприемат всекидневни действия това да се промени. Обхванала ни е вселенска апатия.

В такъв момент идва напомнянето, вероятно, за да се ОПОМНИМ. Всичките по-горе изредени имена са на светли, чисти, съзидателни хора. Не на далавераджии и мародери. За мен (в моите по-особени разбирания) те са станали доброволно КУРБАН за нас, живите, настоявайки чрез искрящата си смърт, НИЕ ДА СЕ ОПОМНИМ. ДА СЕ СЪЖИВИМ И ДА ИЗЛЕЗЕМ ОТ ИНЕРЦИЯТА НА НЕСЪПРОТИВИМОСТ НА ЗЛОТО, което дреме във всеки от нас. Да започнем да си искаме и даваме сметка какво не свърших ДНЕС, за да живеем по-добре днес и УТРЕ. В конкретния случай: просто за да ЖИВЕЕМ, ДА СМЕ ЖИВИ.

Знаково е, че умряха/изгоряха в 12-я час (23.23), в полунощ: времето, когато по природа всички се отпускаме, за да починем и съберем сили за УТРЕ. За да ни напомнят: в България, каквато е днес, НЯМА ЧАС ЗА МИЛОСТТА МИ. Трябва с някакви остатъчни сетива винаги да сме БУДНИ. Да действаме, да се съпротивляваме, за да можем после да творим. Боли ме.
Случи се преди:

• 1 март – езическият ни празник за честване светостта на живота и здравето;
• 3 март – националният празник, в който почитаме усилията на предците си за излизане от политическото НЕБИТИЕ, порива на народ-мъченик към самоуправление и направляване на собствените групови съдбини
• 9 март – християнският празник на св. 40 мъченици (войните от Севастия) измъчени и умъртвени за ПРАВАТА ВЯРА. Дълбоко почитан от българите, преосмислен като ден на “младенците”: тези, които идват, за да възродят ДОБРОТО и променят/изкоренят СТАРОТО (злото).

За мен това е знаково. Колкото човешки да не спя, сега тези жертви ме принуждават с примера си, с напомнянето си, още повече да не ЗАСПИВАМ, да бъда будна и по-целенасочена всеки път. Всеки път, когато трябва да се бие камбаната.

За кого бие камбаната? Тя бие за нас, живите...
Нашите скъпи мъртви, напусналите ни, преминаха в един по-добър свят...

Поклон!



Тагове:   България,   час,   мартеница,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - Поклом пред паметта на невинните жертви!!!!
05.03.2008 11:35
Какъв кошмар, жалко за нелепо отнетия живот на хората!
цитирай
2. анонимен - Поклон пред паметта им!
05.03.2008 12:04
Нелепата смърт започна да спохожда дните ни около празниците - не се ли замисляте за това?
Съдбата ни праща знаци, да бъдем БДИТЕЛНИ!
цитирай
3. eien - Искрено изказани саболезнования-
05.03.2008 12:25
вярвам Ви...боли ме много! До кога, Господи?????
цитирай
4. galinabg - Моля се за тях!
05.03.2008 12:27
Дано наистина са в един по-добър свят! Днес свеждам глава, но утре искам да знам кой е виновин! И призовавам всички ни-да питаме, да не спираме! Айде заедно да не позволим поне този случай да бъде прикрит....
цитирай
5. temenuga - Един вопъл към позагубената човещина!
05.03.2008 12:32
Невероятен изказ, въплътен в една искрено изразена болка, която тупти - като живата съвест на събирателния образ на духа на един народ!
Поклон - пред преминалите в лоното на един по-добър свят, и пред тези, в чието съзнание ще кънти техният вик. Не за помощ. А за съдбовен отклик, отзвук от кратерите на Вечността...
цитирай
6. анонимен - Според Библията...
05.03.2008 12:44
В книгата на пророк Исая (глава 24, ст. 4-5) е записано следното:

"Земята жалее и вехне;
светът изнемощява и вехне;
високопоставените сред народа на
земята изнемощяват.
Земята също е осквернена под жителите си,
защото престъпиха законите, не
зачитаха повелението,
нарушиха вечния завет."

...Не ви ли се струва познато? Не мислите ли, че има доста "съвпадения"?! Даже е посочена и причината за всичко това - ЗАЩОТО ПРЕСТЪПИХА ЗАКОНИТЕ!
Защото човечеството престъпва Божиите закони, защото народите не спазват заета си с Господа, защото българите не се обръщат към Бога със сърцата си... заради това ни застига скръбта!

А изходът е един - Исус Христос

и.
цитирай
7. monologa - обстоятелствата
05.03.2008 12:47
Обстоятелствата са безкрайно нелепи. Думите сами бягат от мисълта ми!

Жалко за животите!
цитирай
8. elfieta - Бог да прости мъртвите! Дано душите ...
05.03.2008 13:08
Бог да прости мъртвите! Дано душите им намерят покой! Няма да забравя думите на Вера Кочовска - че винаги около празници стават подобни трагедии в страната ни. Децата загинали в Индиго - преди Коледа, децата удавени в Лим - преди Великден, катастрофата край Бяла -преди Коледа, сега и това нещастие е пак пред празник... тъжно е и болно, защото винаги трябва нещо трагично да се случи за да се вземат мерки след това.
цитирай
9. elfieta - Пътувала съм 6 години с родното БДЖ, ...
05.03.2008 13:34
Пътувала съм 6 години с родното БДЖ , както с пътнически така и с бързи влакове и експреса София - Варна. Трябва да кажа, че е имало ужасни моменти , возила съм се по три часа между вагоните, в тоалетната, пред тоалентана, в коридора, зимата на отворени прозорци, абе какво ли не съм видяла, колко и страх съм събрала само аз си зная. По празниците става нещо страшно - аз се качвам, мъжа ми отвън с багажа и ...нито той може да се качи, нито аз да сляза. Нещо невероятно е - става с виждане. Нишо неможе да ме учуди вече в тая наша скапана държава, да ме прощавате за израза.
цитирай
10. анонимен - поклон пред паметта на жертвите,
05.03.2008 13:36
а ние, всички ние да се обърнем към Бог за вразумление.
Причини търсим. Нито за момент не съм се усъмнила в най-вероятната: катастрофалното състояние на БДЖ. Разкапаните, самозапалващи се свински вагони, не, не , благодаря! Не ползвам услугите им никога! Това е закон за мен!
МИНИСТЪРЪТ НА ТРАНСПОРТА ТРЯБВА ВЕДНАГА ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА!
ЦЯЛОТО ПРАВИТЕЛСТВО - ОСТАВКА!


цитирай
11. fenor - Упокой за душите на загиналите...
05.03.2008 13:58
Искренни съболезнования на близките им. Млади и жизнени, качествени хора си отидоха нелепо. Не ги познавам лично, но познавам изследванията на проф. Рашев, медиевист с ярки, добре аргументирани и балансирани научни позиции. Лесно е да кажеш заупокойна молитва и да отминеш, ала въпросите остават. Загинали са в ужасни мъки, струпани пред вратата на купето в опит да се спасят. Фактът показва безнадежно остаряла организация на железниците. Нещо се разминава в организацията на живота ни въобще. И няма кой да го реформира!
цитирай
12. milionche - Поклон!
05.03.2008 14:17
И нека камбаната не спира да бие за живите!!!
цитирай
13. анонимен - Meggi
05.03.2008 14:22
Нашите деца хубави! Жертвен агнец за потъналото в грехове пространство/територия, в което живеем.
Мир на праха им и упокой на душите им! Бог да ги прости!
цитирай
14. анонимен - Що за глупости.
05.03.2008 14:23
Нито държавата е виновна с нещо, нито на вас ви пука особено.
Адскиииии сте ми смешни.
цитирай
15. анонимен - Е, нали всеки българин се кърми с
05.03.2008 14:29
този начин на мислене: "ДЪРЖАВА НИ НЕ СТРУВА. ВСЕ ТЯ НИ Е ВИНОВНА. ПОЛИТИЦИТЕ СА ЛОШИ." Заради това ме е срам, че съм българка в някои дни - не заради държавата, а заради хората, които само знаят да плюят и сочат с пръст, вместо да си оправят живота сами.

Трагедии стават навсякъде.
цитирай
16. svoboda64 - Благодаря на всички съпричастни,
05.03.2008 14:42
Простете, няма да Ви изброявам поименно - неанонимни и анонимни. Прочетох и се опитах да смисля Вашите послания. Благодаря за обогтяването.

Единственият, когото искам да "отлича", е tinet;)

Човешката глупост, приятелю, е безкрайна. Цинизмът - като осъзната човешка позиция - междувпрочем далеч от твоята - е също за приветстване! В дадения случай - смешният си ти - емпатията е качество, което всеки човек е ЗАДЪЛЖЕН да развива в съвременните условия, там където религиозни устои липсват. Това е "човешкият" пълнеж.

А държавата е виновна! И още как!!! Аз лично на безхаберието никога не съм простила. Няма и да го направя. Колкото и да съм ти/да сме ти смешни!

Това е "тъжен плач"! И дано лично да не те стигне! Тогава, по скромните ми знания за човешкото поведение, "ще запееш друга песен":(

А засега: "млъкни сърце"!
цитирай
17. анонимен - ...
05.03.2008 14:52
Изпитжам гняв за загиналите в адския влак и срам,умерзение ,че съм една от многото ,които нищто не може да направи,че 'управниците' ни се гаврят с нас.
цитирай
18. анонимен - Да така е,
05.03.2008 14:52
абсолютно съм съгласен. Човешката глупост е безкрайна, ти и повечето коментирали тук сте типичен пример за това.
Представите ви за състрадателност се ограничават до това да напишете постинг и да заклеймите безхаберитео на държавата. Да, това наричам аз глупост.
Къде ти е емпатията на теб мила свобода, когато хора загиват по улиците например? Страдаш ли? Тъжно ли ти е? Трупаш ли точки пред приятелите си блогери тогава? НЕ. Защото не им знаеш имената, не си ги прочела във вестника или чула по телевизията.
И тъй като мойте знания за човешкото поведение изобщо не са скромни, със сигурност мога да заявя, че на теб изобщо не ти дреме много много за загиналите, а просто искаш да покажеш на блогерите, колко добър човек си. Ти за мен си чисто и просто една лицемерка.
цитирай
19. svoboda64 - Ей тук, вече ме извади от равновесие, скъпи tinet!
05.03.2008 14:56
Хората, които "реално" ме познават, знаят, че лицемерието ми е в границите единствено на добрия тон, който често нарушавам, за да върша други "дела"!

Да ти е простено "незнанието". Не съм написала горното нито, за да попадна в "избрани", нито за да се "харесвам" на такива като теб, Бог да ми прости "сквернословието"!!! Но ми омръзна от "кибици", които просто си чешат езиците, когато трябва да се мисли и работи. И слава Богу, че чисто човешки не съм заобиколена от тях.

Бог да те прости. Защото аз не съм сигурна, че точно тук мога да простя сквернословията ти!!!!
цитирай
20. анонимен - Ха-ха
05.03.2008 15:02
ок :)
Поне се погрижи за сираците, ако не друго. Ха-ха-ха.
Жалка работа. Важното е, че ти си вярваш.
цитирай
21. анонимен - ...
05.03.2008 15:06
Вие, сте изгубили вяра във всичко tlnet!
цитирай
22. svoboda64 - Не знам дали ще се погрижа за "сираците":)
05.03.2008 15:06
Това не е "единична" моя работа. Но се надявам всеки ден да върша всекидневните си усилия, както досега - за онова, което "трябва". Без да се оглеждам за хора "от храстите" (bush). И без да се влияя колко "те" (ти) ще ми се смееш/смеят:)))
цитирай
23. july26 - Че позицията ти е принципно правилна...не знак как иначе да се изразя
05.03.2008 15:52
и човеколюбива...така е ,разбираемо.
Разбирам и позицията на tinet i No 15 обаче...
Силно приповдигнатият тон и "омерзението" нещо не ми се връзват,ние сме нормални хора,живеещи в едно нормално ежедневие,та и затова някак не ми звучат нормално.
Освен това не разбрах как точно да "будувам" ,за да ...какво...?
Отдавам го или на прекалената емоционалност на автоката,или на нещо,което има за цел евтина популярност.Предпочитам да е първото,разбира се..
Да действаме и съпротивяваме ...на какво?На прокобите и нелепите случайности или на тези,дето се опитват да ги използват незнайно защо без видима причина?
Бих се борил по-скро срещу такива като Б.Б.,дето без да имат нищо общо със случая,се опитват да останат в прожектора на медиите с неадекватни и недържавнически изяви.Не разбрах Община София какво общо имаше с пламналия влак при Червен бряг или със сигурност извън рамките й...
Та...грижете се за каквото искате,г-жо,това е Ваше право и Ваш избор,но ако занимавате аудиторията тук по този начин,който в случая използвате, склонен съм да се съмнявам в искрената съпричастност на четящите Ви.
И ползата в крайна сметка е съмнителна,поне за мен.....
Поздрави!
цитирай
24. анонимен - Абсолютно съгласна с tlnet...
05.03.2008 15:54
ВСЕКИ понеделник трябва да се обявява за национален траур!!! (и да ни оповестяват поредните жертви, загинали във войната на пътя).. само дето не са накуп и са с неизвестни имена.. в повечето случаи..

:(


цитирай
25. анонимен - Авторката е напълно права! Те мо...
05.03.2008 15:58
Авторката е напълно права! Те можеха да са живи! Да са със семействата си и приятелите си. Но не би...
Поклон пред паметта им!
цитирай
26. swetq - Продължавайте да се надявате на бог ...
05.03.2008 16:01
Продължавайте да се надявате на бог да ви помогне, стоите си в къщите пред мониторите и викайте, боже боже. Той ще дойде да, за вас, но не по начино по който го очаквате.
цитирай
27. svoboda64 - Към July26, анонимен № 26, tinet, etc.,
05.03.2008 16:06
Смея да напомня, че аз не съм Б.Б., нито политическа фи'гура, нито политикан от евтин тип.

Напротив, баща ми е един от лежалите в лагерите (Беляне). Някога да сте чули това от мен? Някога да съм извличала "политически" дивиденти, освен да получа "плювните" покрай защитата на политическата УЧИТЕЛСКА стачка?

Да, позицията ми е емоционална! Да, позицията ми е и дълбокото рационална, но не и чисто (тясно) политическа!!!

На 14/15 февруари говорих за "личната" си дан към войната по пътищата. Онази, която е само психическо здраве и равновесие.

Моля всички, които оттук нататък ще четат, да имат предвид цялостната ми личност и позиция. Не само тук "частично" изразената. И да имат предвид името ми, което цял живот защитавам, къде по-добре, къде - по-зле: СВОБОДА!

Това е моето "лично" гражданско пространство. Защитавам само себе си и моята собствена позиция. На тези, които не им харесва, моля да не ме четат. Тези, които въпреки това го правят, моля да се отнасят с уважение!

Благодаря... за (не)разбирането!
цитирай
28. feq - Не чакай разбиране!!!
05.03.2008 17:04
От неразбиращите не очаквай нищо. И за да не те ядосват просто си забрани коментари от АНОНИМНИ!
Те нямат смелост да напишат собствените си имена, защото са НИКОЙ/Я/, нямат достойнство!
Поздравления от мен за малко закъснялата ти във времето реакция, но достойна гражданска позиция. Нека да пишем, все някой ще чете! Все някой ще намери съмишленици, а не ХУЛИ по негов адрес.
цитирай
29. svoboda64 - :) feq,
05.03.2008 17:09
Не чакам "разбиране":) Отстоявам себе си, нас, живота:) Така, както го разбирам.

Реакцията ми може и да е позакъсняла, но просто съм "действен" човек. Имаше да свърша куп работи преди да седна пред монитора. А когато си "скапан(а) от бач" често не можеш да свъртиш мисъл, камо ли изречение!

Анонимните за мен са важни. Защото всеки път трябва да се "бият по канчето". Ненавиждам анонимността и слагачеството. От малка. Но това, както се оказва:)), е мой "личен" проблем! Да му мислят анонимните, защото те нямат "личност"!

Поздрави!

цитирай
30. elineli - EL
05.03.2008 18:30
Съпричастна.....
цитирай
31. gothic - Точно в деня на траур не трябваше да ...
05.03.2008 18:38
Точно в деня на траур не трябваше да се стига до този мерзък спор. Опомнете се! Вечна памет на трагично загиналите, да почиват в мир... Тези, които говорят за войната по пътищата да си помислят КОГА се обявява национален траур. Ако не знаят-да питат! Иначе какво...Бог? Да, вярата в него е помогнала да се съхраним като народ. Но...същия този народ е казал "Бог помага, ала в кошара не вкарва". И още: "Помогни си сам, за да ти помогне и Господ". И още: "Лозето не ще молитва, а мотика". Затова нека да се уповаваме на вярата в Него, но и да запретнем ръкави и да си плюем на ръцете. И ДА ЗАПОЧНЕМ ДА ГЛАСУВАМЕ, ПО ДЯВОЛИТЕ!!!
цитирай
32. анонимен - impeachment
05.03.2008 18:51
Предполагам сте видели това - http://dnevnik.bg/show/?storyid=466419 Боди, мисля, че грешиш, когато отговоряш на някои от по-горните. Аз няма да ги назова с думичката, която заслужават, защото такива думички и характеристики са си на място в моя блог:). Така че ще почакат малко. Като естествено операцията, която заслужават според мен е онази, която правя - аз просто ги изтривам, с личното писъмце, че когато ми станат равни, ще си говорим, дотогава "че чекат", както казва шопът. Аман от компромиси.
И мисля, че трябва да разкажеш историята за баща си. Понеже помня, че смъртта му някак съвпадаше с важно за вмен събитие. Но не заради това основно, а защото е редно дори недорасляците (пайде, думичка от моя блог) да знаят, че е имало и друга България.
Чао.
Аз също пиша - за влака и вълка.
цитирай
33. svoboda64 - Аз днес плача!
05.03.2008 19:33
Простете за "мекостта" ми, която е обратна страна на гнева ми!

А за другите: какво да кажа? "Всяка коза за свой крак?" Омръзна ми!

За Вас - не знам?
цитирай
34. svoboda64 - Омерзена съм отново:((
05.03.2008 20:17
Не знам кой ръководи админите, но ако "паметта" НИ Е ТОЛКОВА, КОКОТО ТЕ НИ Я ОТРЕЖДАТ, сме просто толкова, колкото някога един холандец ни обясняваше за човешката цивилизация:

down the drain!

Вие, "ръководените", БЪДЕТЕ ТАМ. Аз ще си стоя в моята ПОЛОСА:=)))

Къде сме, юровиди - близките до бога в своето упорство да не сме в реакциите си като "другите", НОРМАЛНИТЕ?

Аз нямам общовалиден отговор: това не ме "освобождава" от чисто човешкия ми отговор. От който ме боли!

А Вас?
цитирай
35. candysays - Свобода,
05.03.2008 20:23
поздравявам те за постинга.. И още нещо- мисля, че наистина защитаваш името си!
Колкото до тлнет и ко -такива са открай време тук, в блога- контра на почти всичко. Съветвам те- не обръщай внимание, ако ти е възможно.

И аз като всеки нормален човек съм в потрес от поредната трагедия.
Вярно е, че трагедии стават навсякъде обаче.. Sad, but true...

Поздрави!
цитирай
36. svoboda64 - Крис,
05.03.2008 20:35
Мило "дете", някога обучавано от мен:)) Не се притеснявам от tinet, нали разбираш? Как бих могла да се оправя с Вашия клас, ако аз - като "невзрачен учител", - както сега се опитват да Ви/ти внушат - съм трябвала да изпращам "посланията" си?

Аз съм била и съм на "мястото" си. Това е работата на Учителя::)) Нека ме брулят ветровете, хулите, каквото и да е било:)) Ако аз не мога да издържа на това, какъв УЧИТЕЛ СЪМ, по дяволите?!

Поздрави и целувки, Крис! Не само за теб, а и за целия ти випуск!!! Защото сте "златни деца", по мое мнение! И аз винаги ще се гордея с Вас, независимо какви ще ги свъртите:))

ххх
цитирай
37. анонимен - свобода64
05.03.2008 20:40
Лично аз коментирам само и единствено личната ти гражданска позиция изразена в личното ти пространство.
С високопарните ти приказки можеш да впечатлиш, две-три лелки + кенди, но не и трезвомислещ човек като мен.
Пак ти казвам, колкото помогна на сираците, толкова страдаш и за жертвите.
цитирай
38. svoboda64 - Tinet,
05.03.2008 20:57
Какво да ти кажа като "лична" позиция? А ти явно ме изправяш до "стената"?!

Не знам дали ти си "разстрелван", и дали това има някакво значение за теб:)) Е, аз съм! На сън, и на "яве". Аз знам за какво говориш, и знам, че това ми е "лична" отговорност. Не бягам от нея! ГРЕШНА СЪМ! Но мога ли да те успокоя, че времето и мястото, когато аз ще си "изплътя" ДЪЛГОВЕТЕ, не е твоя работа?! И въпреки това, аз човешки, може би като "гражданин" ти го дължа?!!

Е, това Е! Тук е като "упокой" на моя татко, чието дело аз продължавам. Може би не така, както той си го е мислил. Но все пак:))

"Невдоми са пътищата Господни!": ?!!!
цитирай
39. анонимен - Те искат да ги изтриеш.
05.03.2008 21:18
Боди, мисля, че грешиш - трябва да ги изтриеш, защото те не са дораснали до разликата между трезвомислието и нормотизма. Хайде, Tinet, лека нощ хлапе, тук още не ти е мястото.

Всичко, което можех, казах, с моите си думички - http://www.verina.vesel.info/?p=475

И без криво разбрана християнщина, моля, те бъркат благородството със слабостта и нашата задача е да ги отучим от техните пубертетщини. Толкова и целувки.
цитирай
40. svoboda64 - Верино,
05.03.2008 21:34
Благодаря ти, че се изстъпи в "моя защита":)

Но и във Френската беше същото:))

Аз съм "чипът", който не пасва:)) Sorry за мен:))

Ще си изтърпя последствията. Тате така ми "каза":)) Беше: "Сега с ДОСТООЙНСТВО ТРБЯВА ДА СИ ИЗТЪРПИШ НАКАЗАНИЕТО":)

БЛАГОСЛОВИЯ ЗА ВСИЧКИ, КОИТО СА ПО-МАЛКО ГРЕШНИ ОТ МЕН!!!
цитирай
41. анонимен - споко, пиле
05.03.2008 22:45
Знаеш ли, днес прочетох едни умни думи. Дано не нарушавам някакви неписани регламенти - мнението е от форум на Сега, от човек, който се подписва като Сократ-май. все пак, ето ги, с надеждата, че умните думи трябва да се разпространяват.

Вече веднъж пусках във форума този текст, но искам да го повторя. Защото няма да се оправим, докато не го вземем за свой девиз.

Вече ми втръсна да слушам, че личното е и политическо. Затова ако някой тъп политик, някой играч във властта се опитва да провежда политика, която вреди на вас или на близките ви, ПРИЕМЕТЕ ГО ЛИЧНО. Разгневете се. Машината на Правосъдието няма да ви помогне – тя е бавна, студена и отгоре на всичко е тяхна, както програмно, така и материално. Само дребните хора страдат от ръката на Правосъдието; всемогъщите се изплъзват от нея с лукава усмивка. Ако искате правосъдие, трябва да го изкопчите със сила. Превърнете го в ЛИЧЕН въпрос. Нанесете им колкото можете повече удари. НАКАРАЙТЕ ГИ ДА ПРОУМЕЯТ. Така ще имате далеч по-добър шанс следващия път да ви вземат на сериозно. Да ви сметнат за опасен. И не се заблуждавайте: да ви вземат на сериозно, да ви сметнат за опасен е знак за различие, за ЕДИНСТВЕНОТО различие според тях, между играчи и дребни хора. С играчите се споразумяват. Дребните хора биват ликвидирани. А освен това те отново и отново трупат върху вашето ликвидиране, вашето интерниране, вашата инквизиция или брутална екзекуция, едно последно и върховно оскърбление – че това е бизнес, че е политика, че така върви светът, че животът е тежък и че НЯМА НИЩО ЛИЧНО. Е, майната им. Направете го лично.

Не мой - цитат е от една хубава книга, но пределно съм съгласен с него.
цитирай
42. анонимен - Natasha
06.03.2008 15:59
Kakvo tochno shte reche ,che horata vuv vlaka sa stanali "dobrovolen kurban za nas zivite"? tragedii stavat navsiakade po sveta ,tragediata na Balgaria e che vseki sochi niakogo s prust ,a nikoi ne se zaglezda v sebe si. Za tolkova godini s vlakove takava tragedia ne se e sluchvala,vapreki che opraviata e bila edna i sushta. Moe lichno mnenie e che vlaka e podpalen sluchaino ot niakoia piinala kompania. a uchastnicite v piinalata kompania ne gi e vazpitaval nito prezidenta nito premiera. Inache zalko za mladite hora...:(
цитирай
43. svoboda64 - Здравейте, Наташа,
06.03.2008 20:30
Понеже човешки попитахте, човешки да Ви отговоря:

Ясно, макар и в скоби, съм написала, че "имам по-особени разбирания", т.е. несподеляни от повечето хора. А именно: животът на земята, подобно на совите от Туин Пийкс, "не е това, което изглежда":) "Совите не са това, което са"!

Катастрофи стават всеки ден. Има различни версии - малко "по-такива" - кои са душите, които се "вадят" от обръщение. Тези души, по-горе изброените, не спадат към "неможещите да се променят/развиват". В някои от "моите" текстове се твърди, че предварително е поискано "съгласието" на конкретната душа да стане "назидателен пример". Това имах предвид. Защото в момента, все още, цяла България се тресе: кой - по-повърхностно, кой - до корен - от случилото се. Всеки си прави своите си изводи: някъде се припокриваме, някъде се различаваме. Но е важно "говоренето", защото няма мислене без език и реч! А лично на мен ми се струва, че всекиминутно трябва да сме "по-мисловни", предварително отчитащи евентуалния резултат/последици от действията си. Това е и моята представа за "бдителност".

Благодаря Ви, че се "отбихте"!
цитирай
44. анонимен - A kolko ot drugite patuva6ti sa se ...
07.03.2008 01:22
A kolko ot drugite patuva6ti sa se opitali da pomognat???
цитирай
45. svoboda64 - Мисля, че това е "всеобщата" ни Bg мъка - несъпричастността!
07.03.2008 10:45
Затова говоря винаги - с едни или други примери.

Работата ми като учител/преподавател е да работя с групи, не с единици. Когато групата не се сработи, усвояването на езика не върви и резултатите са половинчати. В такива случаи винаги обвинявам себе си: че не съм направила достатъчно, за да покажа как усилията ни са взаимнопреплетени.

А животът стана толкова сложен, че без да разчиташ на хората до себе си, не можеш да свършиш нищо "както трябва". Мъъъкааааа...
цитирай
46. zaw12929 - zaw 12929 Въпросът е поставен???!!!!!!.)))))))))))))
07.03.2008 16:45
срам,умерзение ,че съм една от многото ,които нищто не може да направи,че 'управниците' ни се гаврят с нас.
19. tlnet - Да така е,
05.03 14:52
абсолютно съм съгласен. Човешката глупост е безкрайна, ти и повечето коментирали тук сте типичен пример за това.
Представите ви за състрадателност се ограничават до това да напишете постинг и да заклеймите безхаберитео на държавата. Да, това наричам аз глупост.
Къде ти е емпатията на теб мила свобода, когато хора загиват по улиците например? Страдаш ли? Тъжно ли ти е? Трупаш ли точки пред приятелите си блогери тогава? НЕ. Защото не им знаеш имената, не си ги прочела във вестника или чула по телевизията.
И тъй като мойте знания за човешкото поведение изобщо не са скромни, със сигурност мога да заявя, че на теб изобщо не ти дреме много много за загиналите, а просто искаш да покажеш на блогерите, колко добър човек си. Ти за мен си чисто и просто една лицемерка......i
i wse taka s krokodilski sylzi............


Прочетох постинга и коментарите изпитвайки ужас от манипулацията, която се опитвате да внушите и бързате да го направИте преди да се ПОСОЧАТ причините, ЧЕ НЯМА ВИНА В ТОЗИ СЛУЧАЙ ДЪРЖАВАТА, ОСВЕН - ЧЕ ИМА ХОРА КАТО ВАС, КОИТО БЪРЗАТ ДА Я ОПЛЮЯТ, БОЛНИ ОТ ХРОНИЧЕН НЕГАТИВИЗЪМ. ЗА СЪДИИ ЛИ СЕ ИМАТЕ?? Защо не чуете какво говорят хората или четете само собствените си писания ?.
ВИЕ СТЕ СИ СБЪРКАЛИ ДЪРЖАВАТА. ВИЕ СТЕ ЗА КОМУНИЗМА. А В НАШАТА ДЪРЖАВА ТРЯБВА ВСЕКИ ДА ИМА ДОБРИ ИДЕИ И ДА СЕ ОПРАВЯ В ЖИВОТА.
ВИЕ НЕ МОЖЕТЕ ДА ПРАВИТЕ ДРУГО ОСВЕМ ДА РЕВЕТЕ КАКТО БЕЗПОМОШНО БЕБЕ. .. НО НА НЕГО Е ПРОСТЕНО. ТО РАСТЕ ЗА ДА СТАНЕ ЧОВЕК. ВИЕ Не СТЕ УСПЕЛИ ДА ГО НАПРАВИТЕ, САМИЯ ФАКТ ЧЕ НИ НАВИРАТ ВСЕ НА ПЪРВА СТРАНИЦА ПИСАНИЯТА ВИ ДОКАЗА ЧЕ ВИ УПОТРЕБЯВАТ ЗА ДА ЗАБЛУЖДАВАТ ХОРАТА. ДАНО ИМАТЕ ВЪТРЕШНО УСЕЩАНЕ ЧЕ ТАКА НАПРАВЕНОТО ГРАНИЧИ С ПРЕСТЪПЛЕНИЕ
.
цитирай
47. svoboda64 - :) zaw12929:)
07.03.2008 17:13
Както многократно заявавам, ще го повторя... мноооггооо бавно пак:
- имам право да "съдя", ако съм направила n-броя опити нещо да се промени, включително и на институционално ниво.
- имам правото си да плача, включително и публично!, защото не се срамувам от чувствата си! Лично на мен "държавата" (поредицата от различни уж уредби на общежитието) ми е "взела" прекалено много, като ми е предоставила същевременно прекалено малко! Т.е. всеки път, когато като "гражданин" или служещ някъде съм се "възпротивила" на нередностите - ми е посочвала "вратата":))

Е, аз съм упорита! Не смятам, че трябва да емигрирам, за да живея ЛИЧНО по-добре:) В това може би има някакъв мазохизъм, признавам:)) Обичам това място, както и хората (обикновените), които го населяват. Мразя да се гаврят с мен: случвало ми се е най-вече чрез "управници" (на различни нива)!

Така че манипулация - НЯМА! Има лично мнение. Защитено. Не очаквам всички да сме на едно мнение:) То в семейството ми и с приятелите ми не е така, какво остава за "обществото":)))))))

Приятен ден!
цитирай
48. georgiev - Това е страшна трагедия за цялата ...
08.03.2008 08:55
Това е страшна трагедия за цялата нация. Това нещастие може да се случи на всеки, пази Боже. Често около големи празници се случват трагични нещастия. И все на невинни хора. Може би трябва да се замислим дали това не е случайно. Дали е провидение на съдбата. Дали не изкупваме нечии грехове.
Поклон пред светлата памет на невинно загиналите! Нека Господ даде успокоение на душите им. Бог да ги прости!
А на семействата им Господ да дава сили да живеят и след тази жестока участ. Защото тази страшна загуба те никога няма да забравят...
цитирай
49. анонимен - bVjQKEmswWndhlYKZCy
27.10.2012 21:49
YMMD with that asnewr! TX
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217597
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930