Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02.2008 01:38 - Leap year:))
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2943 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 29.02.2008 02:05


Казват, че високосната година не... е добра. Всъщност, откъде да знам?:))))) Нали и аз съм се родила в такава:)) 

Може би затова и аз съм такава подскачаща "коза", която все някак си не се ориентира... за свой крак:)))))) Аз искам да скачам. И когато скачам, краката ми... май са вповече:)))))))) Шегичка:)) 

Замислих се днес за отскока, който дава т.нар. "високосна година".  ...Ми, разбираш ли, аз такова... се гъна... под тежеста на изскване.... което.... (съжалявам за задявката, но се опитах да бъда нечленоразделно мучащ Bg поданик:)) 

Аз си знам. За Вас - не знам. 

Спомен от детството (родената в "извисяващата"? дали? далечно-"тоталитарна".. 64:))

Някъде на 2 години съм (1966). Майка ми ме обожава. Аз съм детето слънце и .... то пък.... освен, че може да бъде водено и показвано къде ли не... включително и на сладкарница ... се оказва човешко същество. Демек... изпуска се:)))))))  Детето-слънце се оказва в локвичка...п****. За мой срам - и тогава, и сега - "на всеовидение" (в сладкарницата:)). При което Детето-Слънце заявява: можете ли да си представите онази 2-годишна пикла, която чинно стои на опашката сред онези ужасно любопитни и ...може би недотам "любвеобилни" (прощаващи) хора??? :

"Няма бужичка и кифичка [бозичка и кифличка] Лялиту не суша [Лялето (името, с което съм се обръщала към себе си:)) не слуша!!!!]  

Абсолютно и крайно безапелационно! Дотолкова, че майка ми (по нейните собствени думи) се е принудила да ме заведе вкъщи, да ме преоблече и ... отново да ме заведе в "обществото" (демек, в сладкарницата). 

Разказвам Ви го не защото съм някакъв "герой" :)) А защото и до днес се питам: "Кой и как ми внуши на 2-годишна възраст какво е "да се държиш в общество":)))))))) Едва ли е майка ми, въпреки че тя е най-взискателният човек, когото познавам в лично качество:)) И как съм могла да формулирам на 2 (и кусур, да речем) години : "Лялиту не суша!" Защо на 2-годишна възраст вече съм имала представа... и то не какава да е! - за подобаващо поведение?:))))))))))))) 

И ако тук "раздумката" малко задълба, аз имам и други въпроси. Защо родените във високосни години са/сме "по-отговорни" от останалите?! Дали защото се опитваме да подскочим или надскочим собествения си бой?

Аз и досега нямам отговор на това:)))))))))))




Гласувай:
0



1. roksolana - :)
29.02.2008 09:47
Боди, ама че обобщения! :) Бившият ми мъж е твой набор :) и последното качество, което бих могла да видя у него, дори много да поискам и да взема най-голямата лупа, е - чувство за отговорност. Или склонност към разсъждения, подобни на твоите :)

Как на две години си могла да знаеш някои неща? Ами донесла си си ги с теб от миналия живот :)
Някои хора на 2 годинки знаят неща, за които други на 42 не съзряват :)

А годината, високосна или не, е такава, каквато си я направим, нали?

Честит 29 февруари! :)
цитирай
2. анонимен - Бодко, 64 високосна ли е била!? Ти ...
29.02.2008 11:29
Бодко, 64 високосна ли е била!? Ти пък...
цитирай
3. svoboda64 - Рокси:)
29.02.2008 14:09
Когато си "горе на черешата" и всички буреносни облаци са ти се скупчили на главата, какви други "обобщения" да излюпиш:))))))))))

А за предишните си животи...поназнайвам туйцък-онуйцък:) Само че далеч не съм била толкоз "пре-красна":))))))) Затова давам шанс на всеки... иначе трябва да отрека шанса "за поправка" и на себе си:)

Честит ти 29-ти (второто кармично число във всеки месец) и на теб:)
цитирай
4. svoboda64 - Веринко,
29.02.2008 14:13
Ми по мойте "умствени" изчисления така излиза. Ефемеридите ми за ХХ век са ми някъде по кошоните, а сега не ми се рои из нет-а:)
цитирай
5. avangardi - Честита Баба Марта, Боди,
29.02.2008 19:27
здраве, щастие и късмет!
цитирай
6. svoboda64 - Merci, avanardi:)
01.03.2008 16:18
Нека е за всички ни и по много:))
цитирай
7. timmyd - Честита Баба Марта :)
03.03.2008 12:53
Ух, аз пък съм във високосна година на козата и съм козирог... С думите си в сладостницата направо ме разби :) Умното си е умно,това е.
цитирай
8. svoboda64 - Честита Баба Марта, честит 3-ти март и на теб, timmyd!
03.03.2008 20:45
За другото, к'во да кажа:) "Който си го може, си го може":))

Спорна работна седмица, приятелю!
Поздрави!
цитирай
9. анонимен - по суетата ще я познаеш
05.03.2008 09:47
Къде си,бе пиле, изчезна нещо.
По-обичаната ти приятелка.
цитирай
10. svoboda64 - Хващаш ме в момент, в който те чета:)
05.03.2008 09:52
Бачкам по "къщата", за да мога да разчистя следващата седмица за учене и преподаване:))))) Всеки с лудостите си:(

Но държавната лудост просто вече ми е излязла като въшка на челото и не смислям как да трансформирам гнева си в позитивно действие:(

ххх
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217283
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930