Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2008 12:36 - Е, най-после...
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 5284 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 30.01.2008 16:02


ЧРД и на мен:))

Тъй като съм непоправим оптимист (песимизма го пазя най-вече за себе си:)). Пък и достатъчно се поблъскахме със Света в борбата за изразяване на 4-тия лъч (първи подлъч) в проявление: Хармония чрез Конфликт:

да си пожелая с думите на Поета (Байрон)

Here"s a smile for those who love me
And a sigh for those who hate.
And whatever sky"s above me
There"s a heart for every fate




Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. temenuga - Честито, Боди!
30.01.2008 12:54
Да, независимо от това, какво е небето, надвесено над нас, винаги, неизменно, съществува едно сърце, което тупти с нашия ритъм, за да се слее в съдбовната пулсация на чудото, наречено човешка обич с небесни измерения...
Пожелавам ти винаги да участваш в красивия житейски водовъртеж по възможно най-пълноценния начин!
цитирай
2. chara - Честито и от мен!
30.01.2008 13:06
Безброй щастливи мигове!
Мъдрост да не ги изпускате, когато ви "връхлитат"!
Сила и воля да бъдете себе си!
цитирай
3. roksolana - :)
30.01.2008 13:17
:)))
Опитвах се да позная на 30ти или на 31ви имаш рожден ден...не познах :) кой знае защо си мислех, че 31 по ти приляга :)
Бъди здрава, обичана и обичаща!
цитирай
4. sowhat - честито боди
30.01.2008 15:22
аз съм малко вързана в пожеланията зато какво ще кажеш за здаве от което да не се оттървеш и едит късмет постоянно надничащ зад рамото ти ?
:)

весело изкарване , с тези които обичаш и тези които те обичат .
цитирай
5. svoboda64 - Нуше, chara, Ваня и Ем,
30.01.2008 16:06
Благодаря ви вкупом... защото не съм си научила (преговорила) за днес урока. А след малко ще трябва да влизам в час:))

Дано на всички ни се случват най-обикновените човешки чудеса: здраве, равновесие, обич и целеустременост. И много приятелства! Лично азне мога да дишам без приятелите си!

Макар и виртуално: cin-cin от мен!

П.П. Ваня, 31 не ми приляга - бих била отшелник/отшелница. Пък аз не съм;))
цитирай
6. artanis - Честит Рожден Ден!
30.01.2008 16:42
и от мен. Не бих могъл да коментирам повече, защото не разбирам почти нищо от горната комбинация от няколко неща. Нещо като думите в есперанто, които завършват на "ой". Странно, huh.

весело изкарване :)
цитирай
7. elineli - Честит!!!
30.01.2008 18:21
Боди,нека всичко за което времето не ти е стигнало ти се случи,и от всички красивости за теб са най чудните!Прегръдка, възхитителна"вещице":))))))))))
цитирай
8. radalia - Наздраве! :)
30.01.2008 18:47
Много поводи за усмивки ти желая! :)
цитирай
9. анонимен - Добре дошла в клуб 44! from Rada
30.01.2008 19:26
Честит Рожден ден, скъпа приятелко!........и благодаря ти,че си дошла на този свят, в този ден, макар и с малко закъснение след мен! Днес ми липсваш, защото аз бих искала да съм с теб сега, да купонясваме заедно и да помогна днес да се чувстваш малко повече обичана, оценена, щастлива и доволна от живота. И тъй като не мога да те открия по телефона, за да ти кажа всичко това, се престраших да те търся сред новите ти другарчета от блога, където ЗНАМ ще влезеш! Накратко -желая ти: само светли мисли в тая умна главица, само радостни трепети в душата и сърцето, любов и пълнота в света около теб и приятелите винаги да са с теб, когато имаш нужда от тях!
/ P.S. - извинете ме, блогъри, но по-сложно не мога да се изразя, a и не това ми е целта/
цитирай
10. feminaslim2007 - Честит рожден ден, Боди!
30.01.2008 20:46
От цялото си сърце ти желая всички хубави и добри неща да ти се стоварят на главата!
Пожелавам ти дълголетието на орлите, радостта и свежестта на пролетта, романтиката и топлотата на лятото, многообразието и даровете на есента и чистотата и красотата на зимата!!!
Да си нижива и здрава - ти и всички, които обичаш и Бог да бди над вас!
цитирай
11. evrazol - ЧРД - Много ме няма по нежностите
31.01.2008 02:59
Но текста на Байрон от тук нататък ще го свързвам с теб.
Дано не дава господ да ти трябвам, но даже и тогава има решение.
цитирай
12. maev - ЧРД и на теб!
31.01.2008 08:53
да си жива и здрава.
цитирай
13. svoboda64 - Благодаря ви:)
31.01.2008 13:36
"Чашата ми е препълнена" (Пс. 22) с вниманието и благопожеланията ви.

@artanis, приятелю,
Благодаря, че се отби. Ти не си по-малко странен странник в странна страна:)) За това те и ценя: защото си себе си!
В свое оправдание за създадения тупик, ще припомня как една приятелка-астроложка на времето ми обърна внимание, че се изказвам по водолейски, т.е. неразбираемо за останалите, и настояваше: "А сега "преведи"!"

Този път няма да превеждам. Само ще се позова на източника: Алиса Бейли, Эзотерическая психология.

@ EL,
Ти имаш невероятно излъчване в зелено-люляковия спектър:) Винаги ме зареждаш с полъха си! Благодаря ти!

@ Ради,
Благодаря за присъствието ти и тоста! За мен е чест!
Имам поне 130 вида усмивки, но най-много обичам да се захласвам от смях: тогава усещам енергията на живота да тече през мен необезпокоявана от... личните ми съображения!

Рачето,
Благодаря, балалайка моя:)) Знаеш, че нашето никога не се губи: клубът само си сменя номера на вратата. Старите муцуни - остават:)) ххх

Дражко,
Жизнерадостта ти е заразителна: мехлем за среднощните ми будувания:) Благодаря, че спастри малко време, за да скокнеш и тук:)) Моля те, не се губи толкова дълго по новите си хобита или... поне по-често ни посвещвай в тях:)) Чакаме с интерес!

@evrazol,
Благодаря ти за ... предупреденията:)) Предпазното (или въобще най-обикновеното) въже винаги е необходимо в раницата на войника. Поне е ... практично. Особено, когато не ти е останало за какво да се хванеш:))

@ maev,
Благодаря! Надявам се да успея да задържа и двете качества. Поне още за неизвестен срок:)) The Show Must Go ON




цитирай
14. benra - с ден закъснение,
31.01.2008 15:04
но с пожелание за много здраве и пълноценни моменти-Честит празник!
цитирай
15. avangardi - ЧРД и от мен Бони,
31.01.2008 15:26
Ти, си човек с прозрение, като камъче в поток си, вечно устремен към безкрайността, който оставя отпечатък върху всеки, доловил неговия ромон.
Бъди това, което си.
Мога да ти поднеса само това, което имам - приятелство и любов.
Прегръщам ти мила. Ти си благоденствие!
цитирай
16. svoboda64 - Благодаря, benra!
31.01.2008 15:28
Поздравите и благопожеланията са винаги на време:)) Особено в празничният aftermath ...

Поздрави!
цитирай
17. svoboda64 - Благодаря, Иле:))
31.01.2008 15:34
Това СА подаръците, на които от дете най-много се радвам: на ЖИВИ ХОРА с туптящи сърца и непочиващи умове!!!

И аз те прегръщам. Животът е благословено пътуване в група, където потоците се застигат и пресрещат, за да се слеят с Океана:)
ххх

цитирай
18. candysays - Честит рожден ден и от мен!
31.01.2008 18:14
Прекрасно пожелание си отправила сама към себе си с думите на Байрон! :)))

А аз ти желая-
everlasting love,
and light to guide you
in each and every of your days!

Нека Бог е с теб!

kiss :-*
цитирай
19. svoboda64 - Благодаря, Крис:))
31.01.2008 20:08
Умница си ми ти! От своя страна ти пожелавам - space, (in)sight, sagacity, satisfaction:)) xxx
цитирай
20. анонимен - Meggi
31.01.2008 22:45
Честит рожден ден!
Макар и с един ден закъснение ти изпращам моите пожелания за хармония и любов със заобикалящата те реалност!Бъди щастлива Боди!
цитирай
21. svoboda64 - Меги, душицо,
31.01.2008 23:15
Благодаря за... всичко! Надявам се скоро пак да се съберем около лагерния огън. Дотогава... кураж и нови бойни подвизи!
ххх
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220340
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930