Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2007 23:47 - ЦИКЛОФРЕНИЯ
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 8476 Коментари: 18 Гласове:
1



image

Не винаги те обичам.
не винаги съм в състояние
да следвам
твойте пътеки.
Понякога си като
счупено стъкло в обувката,
коприва в ложето,
лисица в гълъбарника:
image
разхвърчат се
добрите ми обноски,
безпросветната ярост
ме плисва в лицето:
image

погрозняла,
вместо да ям
от трапезата
на остроумието ти,
предпочитам
огризките на гнева си.
image

Не винаги те обичам,
не винаги съумявам
да вържа порива си,
когато ти се спи,
когато си
неблагоразположен,
вял.
Срутват се тогава
планините,
приижда
вулканична пепел –
image

въргалям се из нея,
омерзена,
че съм напуснала
чертозите на Олимп.
Не винаги те обичам.
Къде да те търся тогава?
Всички нерви дават заето,
в центрофугата им
образът ти е размазан –
до неузнаваемост.
Поднебесието е заредено
с взрив
и само някой
трябва да палне
фитила.
image

В мен е смрачено
от болка,
от невъзможността
да се докосна
до теб.

Но кой ми е крив?
Аз съм
и ключарят,
и ключът.
image

Не винаги те обичам.
Но когато те открия
в нечия друга усмивка
прероден,
отново в мен възкръсва
желанието неразумно –
да те следвам.
До сетния си ден
и след това...

image

Из "Уроци по безусловна любов"
Соло за душа и еолова арфа




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. arnage - :)
13.09.2007 23:53
Чакаме стихосбирка вече :)
цитирай
2. svoboda64 - Стига си се "гъбаркал":))
13.09.2007 23:54
Тя отдавна е написана:))
Привети!
цитирай
3. arnage - :)
13.09.2007 23:57
Поздрави моздрави тогава :)
цитирай
4. arnage - А, да не забравя...
14.09.2007 00:20
Искам и автограф :)
цитирай
5. comfy - И защо
14.09.2007 00:58
пък циклофрения?....

Едно "Признание" би свършило също добра работа...

Среднощен поздрав! ;)*

цитирай
6. svoboda64 - Среднощно здравей, comfy:))
14.09.2007 01:02
Щото е "докторската" обремененост, която нося от майка си - винаги да си слагам "най-тежките" диагнози:))

Лека и на теб!
цитирай
7. avangardi - По-добре не си я слагай,
14.09.2007 06:46
за да не стигне наистина до главата.
А тези описаните чувства не отговарят на циклофренията. Там е страшно.
(имам познат с това заболяване)
Господ и Дева Мария да са с теб!
цитирай
8. slavei - Дълбоки и силни чувства...
14.09.2007 09:24
...които понякога бушуват и вилнеят в душите ни...
И основната истина:
" Но кой ми е крив?
Аз съм
и ключарят,
и ключът..."

Невероятен стих!
Поздравявам те, Боди! Силно перо имаш...
Успешен и безпроблемен ден!:)))
цитирай
9. svoboda64 - Знам, Илче,
14.09.2007 09:36
Това тук е в рамките на художественото преуделичение.

Но една от най-близките ми приятелки загина от собствената си ръка в резултат на въпросното заболяване. И ми причини травма, която с години се опитвах да "лекувам". В търсене на отговори докъде се простира моята вина за нейния неправомерен изход от живота - грях ли бях извършила спрямо нея? - защото някак "знаех", че така ще си тръгне, само не знаех кога, а и бях достатъчно откровена да го съобщя на родителите й - ми беше казано нещо много странно: "Тя по грешка беше спусната на Този свят....".

Благодаря за благословията! Блажени са тези, които се грижат за душите и духовния мир на близките си - така те се грижат и за общия Свят!

Лек ден ти желая и много светлина!
цитирай
10. svoboda64 - Благодаря за отзива ти, slavei,
14.09.2007 09:50
Силата на чувствата ми често ме изтощава до "спазъм, до смърт":)) Така си живея, опитвайки се от "сабята да извая цвете, а от сълзите - дъга":))

Успешен и светъл ден и на теб, в твоя квадрант на Света!
цитирай
11. temenuga - Толкова сгъстен изблик на една старателно стaявана дълговременна болка...
14.09.2007 14:41
...не бях чела скоро.
Разтърси ме.
Не само защото аналогът с мои си преживявания е налице - като рязка светлоразделителна ивица в нежно-синия /засега/ небесен фон на случващо се около мен...Като полъх на една болка, която не може / и може би не трябва.../ да бъде забравена...
Това не е циклофрения - болезнено разделяне в два свята - тоталната депресивност, в противовес на еуфоричната приповдигната несъстоятелност на духа.
Не, това е една страхотно истинна, безпрекословно предана, отчаяна, но инатлива любов.
Която не иска да си тръгне. И също - не трябва /може би.../

А песента на Scorpions е една от малкото, които за мен са в съкровищницата, наречена "Песни, които са успели да ме разберат..."
цитирай
12. svoboda64 - Да, неведоми са пътищата Господни, Нуша,
14.09.2007 15:48
но понякога е ужасно трудно да вървиш по тях, кървейки..., неразбирайки... и дори проклинайки жребия си, макар всъщност той да е бил благослов...

Благодаря за коментара! Животът ни е инатливо пътуване ... (nolentem trahunt) до момента, в който не решим сами да вървим по стръмното нагоре (fata volentem documt:))

"Съдбата обича смелите и тези, които се учат от собствените си грешки" (Хиляда и една нощ)
цитирай
13. temenuga - Трудно е. Знам.
14.09.2007 17:45
И аз съм проклинала нелекия си жребий, но от позицията на изживяното време наитисна съм достигала до разтърсващото прозрение, че това е било благослов...
За инатливото пътуване - навътре към себе си, и навън - скъсявайки дистанцията с още по-инатливи от нас - но обичани!!! - души, ние вървим по пътеката, която е всъщност една мислена Голгота. И не съвсем. А по-скоро Път към звездни пространства, от които, гледайки отгоре /но не от позицията на вездесъщието!/, се сливаш с вселенската хармонична цялост...
Лека вечер ти желая!
И мир вътре в теб. Но не и примирие...
цитирай
14. svoboda64 - :))
14.09.2007 18:21
Лека и на теб!
... и все на пръсти се надигам
- да те стигна:
бездънен,
въздесъщ,
непримирим:
Небе!
@}->->--
цитирай
15. zari - Ранима и истинска Свобода,
15.09.2007 11:31
наистина действайте и публикувайте-повече хора трябва да Ви четат!
цитирай
16. svoboda64 - Мда...
15.09.2007 11:42
Понякога, макар и рядко, се вслушвам в съветите на другите:))))))
цитирай
17. mmmmmmmmm - * * *
17.09.2007 12:02
за мен ли го написа?!
Нима може да има такава еднаквост?!
---------<-----<------{@ @}------>----->------
цитирай
18. svoboda64 - :))))))
17.09.2007 12:59
Скъпа mmmmmmmmm,
Какво да кажа? Сходни уроци:)) Явно сме в един "клас":))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217671
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930